سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تروریست های آلمانی می خواستند حمله ای مشابه مساجد کرایست چرچ ترتیب دهند

حوزه/ یک گروه راست افراطی که اخیرا ۱۲ عضو آن توسط پلیس آلمان دستگیر شده می خواستند حملات تروریستی مشابه مساجد کرایست چرچ ترتیب داده و مسلمانان را قتل عام کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از malaymail،  اعضای یک گروه راست گرای افراطی که اخیرا در بخشی از تحقیقات گسترده ضد تروریسم در آلمان دستگیر شده اند قصد داشته اند حملات گسترده ای مشابه آنچه که سال گذشته در مساجد نیوزیلن به وقوع پیوسته بود، انجام دهند.

رسانه های داخلی آلمان گزارش دادند که ۱۲ نفر تروریست روز جمعه بازداشت شده اند. این افراد قصد داشته اند به هنگام نماز جمعه به اماکن عبادی مسلمانان حمله کرده و دست به کشتار بزنند.

 آنها قصد داشتند از حملات تروریستی مرگبار در شهر کرایست چرچ در نیوزیلند تقلید کنند که در آن ۵۱ نفر در دو مسجد لینوود و النور به ضرب گلوله کشته شدند. آن ها همچنین می خواستند از سلاح های نیمه اتوماتیک استفاده کنند.

رهبر این گروه ، که مقامات آلمانی مدعی هستند او را از مدت ها پیش می شناسند و تحت نظارت قرار داده اند، در جلسه ای که هفته گذشته با همدستانش ترتیب داده بود ، برنامه های خود را به تفصیل شرح و توضیح داده است.

نشریات آلمانی می گویند که بازرسان پلیس فردی را به صورت نفوذی در این گروه قرار داده بودند. و سپس یورش هایی ترتیب داده اند که اسلحه و سایر لوازم مورد استفاده د ر حملات تروریستی را مصادره کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha