پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دوندگان دور دنیا در یادبود حمله تروریستی مساجد کرایست چرچ

حوزه/ یک زوج بریتانیایی که در مسابقات دو در کشورهای مختلف دنیا شرکت کرده اند می گویند که امسال قصد دارند در مسابقه دو یادبود حملات تروریستی در مساجد کرایست چرچ حضور یابند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از stuff، یک زوج بریتانیایی که به دور دنیا سفر کرده  و  در مسابقات دو بین المللی مختلفی شرکت می کنند، امسال قصد دارند در ماه مارس ، در مسابقه ای که به مناسبت یادبود حمله تروریستی به مساجد کرایست چرچ در نیوزیلند برگزار می گردد شرکت کنند.

دیویدو آنه کلارک، یک زوج بریتانیایی هستند که در رویداد های دو در سرتاسر جهان شرکت می کنند و امسال آنان قصد دارند در مسابقه یادبود قربانیان حملات کرایست چرچ حضور داشته باشند.

این زوج دونده انگلیسی به کشورهای مختلف در جهان سفر کرده و در مسابقات دو مختلفی شرکت می کنند.  آن ها مسابقات مختلفی در نیوهمپشایر، ایالات متحده، ژاپن، سوئد، لهستان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، آلمان و هلند داشته اند.

 دیوید کلارک ۶۲ ساله با تایید سفرش به نیوزیلند می گوید: این چالش بعدی ما است. و به صورت آنلاین در مسابقه ثبت نام کرده ایم. این مسابقه یک هفته پیش از نخستین سالگرد حملات تروریستی ۱۵ مارس و دو هفته پس از نهمین سالگرد زلزله مرگبار ۲۰۱۱ برگزار می گردد.

 کلارک درباره اهمیت دویدن گفت: دویدن در تمامی سطوح مردم را به همدیگر  نزدیک تر می سازد و یک حس اجتماعی و تجربه مشترک در این رویداد وجود دارد. ما نیز خوشحالیم که امسال توانسته ایم در این رویداد ثبت نام کرده و شرکت کنیم.

 لازم به ذکر است حمله تروریستی به مساجد کرایست چرچ که در ۱۵ مارس سال گذشته به وقوع پیوست، یکی از هولناک ترین حوادث در تاریخ نیوزیلند بود. در این حمله خونین یک تروریست استرالیایی تبار طرفدار برتری نژادسفید به نمازگزاران در دو مسجد حمله کرده و ۵۱ نمازگزار را به ضرب گلوله به قتل رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha