جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر مدرسه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب گفت: کسانی که به حق از وضعیت مدیریت موجود در کشور رضایت ندارند و به دنبال بهبود و حل مشکلات هستند، بهترین زمان برای اصلاح امور و تعیین سرنوشت روشن و امیدوار کننده حضور آگاهانه در پای صندوق رأی است.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در چند روز آینده، اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی و مبارزات و زحمات امامین انقلاب پس از گذشت ۴۱ سال از عمر نظام اسلامی، مردم در انتخابات نقش مستقیم داشته و سرنوشت خودشان را تعیین می کنند.

وی با بیان این‌که مجلس آینده با تیز بینی و نگاه دقیق ما به مشکلات کنونی تشکیل خواهد شد، افزود: آحاد مردم با انتخاب آگاهانه و شناخت بهتر از عملکرد گذشته نامزدها می توانند نتیجه تصمیم صحیح خود را در مجلس قوی و کار آمد مشاهد کنند.

حجت الاسلام کرمی نیا ادامه داد: این دوره از انتخابات با توجه به وضعیت خاص منطقه و شهادت سردار سلیمانی توسط دولت تروریست آمریکا، گذشته از انتخاب هوشمندانه نمایندگان اصلح و انقلابی، حضور مردم در پای صندوق های رأی، بر حوادث آینده دنیا و جهان اسلام در خاورمیانه تاثیرات مهمی دارد.

وی افزود: کسانی که به حق از وضعیت مدیریت موجود در کشور رضایت ندارند و به دنبال بهبود و حل مشکلات هستند، بهترین زمان برای اصلاح امور و تعیین سرنوشت روشن و امیدوار کننده حضور آگاهانه در پای صندوق رأی است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با بیان اینکه انتخاب افراد اصلح و انقلابی، نظام اسلامی را بیمه می کند، گفت: در صورت انتخاب نماینده متعهد و متخصص با رویکرد انقلابی گری، شاهد مشکلات امروز جامعه نخواهیم بود.

حجت الاسلام کرمی نیا بابیان این‌که حضور افراد سالم النفس و متخصص انقلابی در تشکیل مجلس قوی موثر است، تأکید کرد: به فرموده حضرت امام(ره) مجلسی که عصاره فضائل ملت است در صورتی در عمل اهداف و آرمانهای امامین انقلاب و مدافع خون شهدا خواهد بود که غیرت و شهامت شهید مدرس(ره) را در خود حفظ کند.

وی تصریح کرد: انقلابی که با خون دل حضرت امام(ره) و پرپر شدن هزاران لاله گلکون کفن به ثمر رسیده، ما را بر آن می دارد که حافظ این امانت سنگین باشیم و مکلفیم سکان نهاد قانونگذاری را به دست نا اهلان نسپاریم.

حجت الاسلام کرمی نیا ابراز داشت: تک تک ما در این امتحان الهی و روشنگری دینی، سیاسی مسئولیم و باید کسانی که نیاز به مشورت دارند، نماینده اصلح و انقلابی را به آنان معرفی کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha