جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معاون آموزش بنیاد مهدویت مازندران

حوزه/ معاون آموزش بنیاد مهدویت مازندران گفت: طلاب با ترغیب جوانان و نوجوانان به مطالعه کتاب هایی که درباره دوره طاغوت نوشته شده، می توانند چهره واقعی دیکتاتور و این که چقدر جامعه را از پیشرفت مادی و معنوی عقب نگه داشته بودند، را به خوبی برای دیگران به تصویر بکشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، عبادی در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل گفت: دشمن برای تحقق اهداف خود در جوامع اسلامی، ولایت فقیه را نشانه گرفته است، بنابراین تلاش می کند تا این باور و تفکر را ترویج دهد که علمای دین با ورود به سیاست، قداست خود را از دست می دهند و بهتر است در سیاست دخالت نکنند و یا با شبهه افکنی در ولایت فقیه، سعی در مخدوش کردن ستون خیمه نظام اسلامی دارد.

معاون آموزش بنیاد مهدویت مازندران افزود: طلاب یکی از برنامه های تبلیغی خود را به این مقوله اختصاص دهند، زیرا زمانی که دستاوردهای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه جایگزین حکومت استبدادی و دیکتاتوری شده و تفاوت این دو حکومت بازگو شود، قطعا قدر ولایت در جمهوری اسلامی ایران دانسته می شود.

عبادی تصریح کرد: در حکومت دیکتاتوری، قوانین براساس علایق و رسیدن به منافع شخصی وضع می شود، اما در حکومت دینی، منافع جامعه اسلامی و مردم در نظر گرفته می شود.

وی بیان کرد: طلاب با ترغیب جوانان و نوجوانان به مطالعه کتاب هایی که درباره دوره طاغوت نوشته شده، می توانند چهره واقعی دیکتاتور و این که چقدر جامعه را از پیشرفت مادی و معنوی عقب نگه داشته بودند، را به خوبی برای دیگران به تصویر بکشند.

معاون آموزش بنیاد مهدویت مازندران خاطرنشان کرد: طلاب در همه علوم توانمند شوند و کارهای انجام نشده و روی زمین مانده را به سرانجام برسانند، زیرا در روایت آمده «العلم سلطان» یعنی تنها با سلاح علم می توان وارد میدان شبهات شد.

انتهای خبر313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha