شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی موسوی فرد-امام جمعه اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد با تأکید بر لزوم اجرای «سرای محله» در اقصی نقاط خوزستان، گفت: خواسته مقام معظم رهبری این است که مساجد و مجموعه‌های فرهنگی در زمینه‌های مختلف فعال شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی تربیتی شهدای مسجد جوادالائمه، ضمن تقدیر از بانیان و اجرا کنندگان این مجموعه فرهنگی-تربیتی، گفت: خواسته مقام معظم رهبری نیز همین است که مساجد و مجموعه‌های فرهنگی در زمینه‌های مختلف فعال شوند.

امام جمعه اهواز، با اشاره به بخش ورزش‌های رزمی این سرای محله، اظهارداشت: به‌طور مثال همین ورزش رزمی باعث می‌شود نیروهای انقلابی از نظر جسمی برای سربازی امام زمان(عج) آماده شوند.

وی تأکید کرد: از این قبیل کارها و مجتمع‌ها باید بیش از این داشته باشیم و لازم است که در جهت گسترش چنین فعالیت‌هایی، تلاش کنیم.

لازم به ذکر است، سرای محله زیباشهر که عنوان «مجتمع فرهنگی تربیتی شهدای مسجد جوادالائمه» به خود گرفته است، شامل حسینیه، مرکز فرهنگی، مهد قرآنی، خانه بازی معارفی و باشگاه ورزش‌های رزمی می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha