جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه گام دوم انقلاب

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه جوانان رویش های انقلاب اسلامی هستند که باید برای موفقیت در همه عرصه ها به آنان فرصت داد، گفت: تربیت جوان مؤمن، انقلابی و معنویت گرا از مطالبات مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در همایش روحانیون تراز انقلاب اسلامی، در مجموعه فرهنگی ورزشی حمزه سیدالشهدا(ع) خرم آباد با اشاره به اینکه باید با تمام توان در چله دوم انقلاب در راستای اهداف بیانیه گام دوم همت جهادی داشته باشیم، گفت: باید از همه ظرفیت های تبلیغی فرهنگی برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب بهره گرفت و با اخلاص و روحیه جهادی برای اعتلای روزافزون نظام جمهوری اسلامی همت خود را بکار گیریم.

 وی با اشاره به اینکه در مقابل مشکلات باید ایستادگی و مقاومت کنیم، افزود: باید با شناسایی مشکلات و پیدا کرن راه حل‌ها برای رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب اقدامات چشمگیری صورت گیرد. 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه برنامه های بیانیه گام دوم انقلاب باید به خوبی و دقیق اجرا شود، خاطرنشان کرد: برنامه ها مشخص و مدون و بامحتوا باشد و برای اجرای دقیق برنامه ها از همه ظرفیت ها به ویژه حضور جوانان مؤمن و انقلابی بهره بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه جوانان رویش های انقلاب اسلامی هستند که باید برای موفقیت در همه عرصه ها به آنان فرصت داد، خاطرنشان کرد: تربیت جوان مؤمن، انقلابی و معنویت گرا که از مطالبات مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه حوزه های علمیه از برکات انقلاب اسلامی هستند، گفت: علما و مبلغان باید از این فرصت بی نظیر برای رشد معنویت اسلامی در جهان استفاده کنند و با اقدامات جهادی و اثرگذار آموزه های دینی را در جهان اشاعه دهند. 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه روحانیون و مبلغان پرچمداران اشاعه و صیانت از آموزه های دینی و سیره اهل بیت (ع) در جهان هستند، اظهار کرد: علما و مبلغان باید با روش های خلاق و نو در راستای تمعیق معنویات و امیدواری به آینده در بین مردم رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha