جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ آیین رونمایی از کتاب «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی»

حوزه/ کتاب «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» برگرفته از مجموعه مقالات و نشست‌های ۶۴ استاد دانشگاه باقرالعلوم و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برای نخستین بار در اهواز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین رونمایی از کتاب «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» با حضور جمعی از فرهیختگان عرصه کتاب و کتاب‌خوانی در سالن شهید جمال پور اهواز برگزار شد.

بر اساس این گزارش، کتاب «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» برگرفته از مجموعه مقالات و نشست‌های ۶۴ استاد دانشگاه باقرالعلوم و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی است که برای نخستین بار به همت انتشارات بوستان، چاپ و منتشر شده است.

این کتاب در واقع مجموعه آثار علمی همایش بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی است که به تحلیل بیانیه گام دوم با رویکرد تمدنی می‌پردازد.

همچنین «تحلیل بیانیه گام دوم با رویکرد تمدنی»، «چیستی و چرایی و چگونگی تحقق بیانیه گام دوم»، «تحلیل تجربه و دستاوردهای جمهوری اسلامی در توصیه‌های هفتگانه بیانیه و ارزیابی وضع کنونی آنها»، «نقش‌آفرینی بایسته و شایسته نهادهای علمی کشور» از محورهای اصلی کتاب «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» هستند.

لازم به ذکر است، کتاب «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری مؤسسه بوستان کتاب تهیه و چاپ شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha