پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مهدی جعفری معاون مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه

حوزه/ معاون مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه، تشکیل مجلس قوی و انقلابی را راه حل مشکلات کشور عنوان کرد.

حجت الاسلام مهدی جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در ایام انتخابات مردم به دنبال انتخاب نماینده با انگیزه انقلابی برای حل مشکلات هستند، گفت: انتخابات پر شور و مشارکت حداکثری، ناشی از اعتماد به اصل نظام، رهبری فرزانه و خدمات شبانه روزی برخی مدیران بر اساس تفکر جهادی است.

معاون مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه بیان کرد: در صورت داشتن انگیزه خدمت رسانی و برنامه مدون در ۴ سال زمان، به راحتی می شود گره های زیادی از مشکلات مردم را گشود و با جلب نظر عمومی بزرگترین اعتماد سازی را برای پیشرفت اهداف متعالی نظام اسلامی به دست آورد.

وی با بیان اینکه راه حل مشکلات کشور، تشکیل مجلس قوی و انقلابی است، ادامه داد: در صورت نظارت دلسوزانه نمایندگان مجلس بر اجرای اقتصاد مقاومتی، وضعیت تولید، بیکاری و ازدواج جوانان، خانواده ها را از وضعیت نامطلوب کنونی نجات می داد.

وی با بیان اینکه داشتن انگیزه خدمت حل مشکلات را در پی دارد ، ادامه داد: در صورت  پیاده سازی اقتصاد مقاومتی و قطع امید دولت از کشورهای اروپایی و آمریکا، مردم هر روز با گرانی دست و پنجه نرم نمی کردند.

معاون مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه در پایان خاطر نشان کرد: وضعیت نگران گننده موجود جامعه محصول عدم نظارت نمایندگان مجلس دهم بوده که با انتخاب افراد اصلح و انقلابی، شاهد مجلس قوی در تراز «بیانیه گام دوم» انقلاب باشیم که بتوانند به دنبال رفع مشکلات جامعه باشند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha