پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام تکیه ای/ شست خبری برگزاری مراسم اعتکاف

حوزه/ مسئول فرهنگی ستاد مرکزی اعتکاف قم از برگزاری برنامه های مراسم معنوی اعتکاف خبر داد و گفت: این برنامه ها در ایام اعتکاف برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام سید محمد باقر تکیه ای پیش از ظهر امروز در نشست خبری که با موضوع برگزاری مراسم اعتکاف در قم برگزار شد گفت: شعار امسال اعتکاف «اعتکاف تجلی معنویت و اخلاق منتظران» خواهد بود این برنامه در طی سه روز با رمز خلوت رب آغاز می شود.

مسئول فرهنگی ستاد مرکزی اعتکاف با اشاره به برگزاری برنامه های مراسم اعتکاف افزود: برگزاری سرور عارفان، صحیفه دل، سیمای منتظر با هدف ترسیم مومن انقلابی، برگزاری مراسم مکتب حاج قاسم با نگاه به ابعاد اخلاقی سیاسی، سوگواره حضرت زینب(س)، برگزاری ویژه برنامه ام داود با پخش از رسانه ملی، برگزاری مراسم پیمان ایمان از سوی معتکفین بعد از ۳ روز، برگزاری محفل قرآن، چشمه معرفت با حضور کارشناسان دینی، برگزاری مراسم یادمان شهدا، برگزاری غرفه های اعتقادی، مشاوره با حضور مبلغان و برگزاری مراسم سفره مومنان از جمله این برنامه ها است.

وی گفت: برگزاری آموزش مبلغین اعتکاف، موشن گرافی اعتکاف و آداب برای معتکفین از رسانه ملی، همایش برگزار کننده کان اعتکاف، دیدار با مراجع با حضور معتکفین، همکاری با بسیج رسانه ای و... از دیگر برنامه هایی است که در ایام اعتکاف اجرا خواهد شد.

مسئول فرهنگی ستاد مرکزی اعتکاف افزود: به دلیل اهمیت اعتکاف در بیداری مسلمانان، این ستاد اقدام به برگزاری برنامه هایی با حضور جانشین سید حسن نصر الله در حزب الله هم انجام شده است.

همایش واقفین مسجد سازی برگزار می شود

در ادامه محمد خامه یار، رئیس ستاد اقامه نماز نیز بر مسئله اهمیت اقامه نماز در نماز خانه در ایام نوروز تأکید کرد و گفت: امسال یکی از کارهایی که در ایام نوروز  صورت می گیرد، انجام اقامه نماز جماعت صبح در نمازخانه های بین راهی است.

وی از برگزاری همایش واقفین مساجد در ۱۴ اسفند در جامعه مدرسین حوزه با سخنرانی یکی از اعضای جامعه مدرسین خبر داد و گفت: در این برنامه از واقفین، مشارکت کنندگان و ... تجلیل خواهد شد.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha