جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رونمایی از تندیس سردار سلیمانی در اهواز

حوزه/ تندیس سردار شهید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی، برای نخستین بار در کشور، در کلان‌شهر اهواز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین رونمایی از تندیس سردار شهید، سپهبد قاسم سلیمانی، امروز با حضور علما، مسئولان، پاسداران، خانواده شهدا و عموم مردم در اهواز رونمایی شد.

در این آیین، حجج‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری، همچنین غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان و دیگر مسئولان استانی حضور داشتند.

تندیس را ساختیم تا یادمان باشد که مدیون خون چه شهدایی هستیم

در بخشی از این مراسم، موسی شاعری، شهردار اهواز با بیان اینکه اهواز نخستین کلان‌شهری است که یک اتوبان و بلوار بزرگ را به نام شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس نام‌گذاری کرد، گفت: این تندیس را ساختیم تا یادمان باشد که مدیون خون چه شهدای بزرگواری هستیم.

تقدیر از سازندگان تندیس / حاج قاسم مکتب و یک راه روشن است

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری در ادامه این مراسم، با تقدیر از اقدام زیبای شورای شهر و شهرداری اهواز، اظهار داشت: به‌ راستی‌که حاج قاسم نماد مکتب و یک راه روشن است که با زندگی سراسر معنویت و جهاد و مبارزه با کفر به یک مکتب تبدیل شد.

سردار سلیمانی؛ محور جهان اسلام

بر اساس این گزارش، سردار شاهوارپور، در بخش پایانی این آیین، سردار سلیمانی را محور جهان اسلام دانست و گفت: ایشان با شهادتش، مسیر مقاومت و ایستادگی را با خون خود نورانی کرد و مسیر وحدت را انسجام بخشید.

لازم به ذکر است، تندیس سردار رشید اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، امروز در محل میدان فرودگاه اهواز، نصب و رونمایی شد.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha