سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
انتصاب محمد معلم

حوزه/ با حکم نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، حجت‌الاسلام محمد معلم به‌ عنوان قائم‌مقام جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد استان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد و مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان با صدور حکمی حجت‌الاسلام محمد معلم را به‌ عنوان قائم‌مقام جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد استان منصوب کرد.

حجت‌الاسلام معلم در این سمت جایگزین حجت‌الاسلام ابراهیمی فرد می‌شود که یک ماه پیش جایگزین حجت‌الاسلام سید محمد افشین فر شده بود.

در حکم انتصاب حجت‌الاسلام معلم آمده است: با اعتماد به فضل الهی، بدین‌وسیله جنابعالی را که از روحیه جهادی و انقلابی برخوردارید به مسئولیت خطیر قائم‌مقامی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان خراسان شمالی به مدت دو سال منصوب می‌نمایم.

این حکم می‌افزاید: امید است با شایستگی‌های ذاتی و اخلاقی که در شما مشهود است و نیز با تجربه موفقی که در حوزه علمیه کسب کرده‌اید در ساماندهی امور مساجد، مسجدی‌ها و امناء و امام مساجد کوشا و پرتلاش باشید.

در بخش دیگری از این حکم مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان شمالی تأکید کرده است: یادآوری می‌نمایم حضور جوانان در رونق مساجد به‌عنوان پایگاه‌های معنوی و اخلاقی و جایگاه‌های دفاع از نظام اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی، از وظایف خطیر و از مدیریت‌های جهادی شما به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha