جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: غربی ها به ویژه آمریکایی ها در کنار فشارهای اقتصادی و سیاسی که بر ملت ایران اعمال می کنند، در بحث رسانه نیز تقابل شدیدی با ملت و نظام اسلامی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، عصر امروز در اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان از طریق رسانه هایی که در اختیار دارند، جنگ روانی را به داخل کشور می کشانند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: امروز رسانه های بیگانه از فساد ساختاری برخوردار هستند، لذا باید برای جلوگیری از این فساد مسری در بحث رسانه، رسانه های داخلی با احتیاط بیشتری حرکت کنند.

وی در ادامه سخنان خود افزود: دشمن در بخش جنگ نرم و با استفاده از ابزارهای رسانه ای سرمایه گذاری های بسیاری علیه نظام اسلامی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی گفت: غربی ها به ویژه آمریکایی ها در کنار فشارهای اقتصادی و سیاسی که بر ملت ایران اعمال می کنند، در بحث رسانه نیز تقابل شدیدی با ملت و نظام اسلامی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: امروز مرزهای اطلاع‌رسانی برداشته شده و اینترنت مرز و مکانی نمی‌شناسد و دسترسی به آن هم سریع و هم راحت است که این امر می تواند برای هر جامعه ای زنگ خطر باشد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: یک زمین متعلق به دشمن است که راه آن مشخص است و در مسیر فساد قرار دارد و زمین دیگر راه خدا است که می‌خواهد انسان ترقی کند و به جایگاه خود برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha