جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت ‌المقدس کردستان گفت: رسانه ها با تعریف جایگاه مجلس و معرفی ویژگی نماینده دست پاک و مومن و دارای برنامه، مردم را به حضور در پای صندوق‌های رای دعوت و تشویق کنند تا مجلسی انقلابی در تراز انقلاب اسلامی با نمایندگان انقلابی داشته‌ باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی، عصر امروز در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کردستان اظهار داشت: حرفه خبرنگاری بسیار سخت، مسئولیت آور و... است.

فرمانده سپاه بیت ‌المقدس کردستان ادامه داد: کار اصحاب رسانه بیان مشکلات و نارسایی های اجتماعی، اقتصادی و... است که این کار در نوع خود بسیار مشکل و دردسرساز می باشد، با این حال رسانه ها باید  همیشه جانب انصاف را در نظر بگیرند و از حب و بغض ها دوری کنند.

این فرمانده نظامی بیان داشت: رسانه ها به نوعی چشم و گوش مسئولان هستند و می توانند در ارتقا سطح کمی و کیفی زندگی مردم نقش کلیدی داشته باشند.

فرمانده سپاه بیت ‌المقدس کردستان اظهار کرد: امروز عصر جنگ نرم است  و در این جنگ کشته مشخص نیست و ناجوانمردانه افراد مورد هدف هستند، لذا برای در امان ماندن، همه باید سواد رسانه ای خود را تقویت کنیم.

سردار حسینی تاکید کرد: رسانه ها با تعریف جایگاه مجلس و معرفی ویژگی نماینده دست پاک و مومن و دارای برنامه، مردم را به حضور در پای صندوق‌های رای دعوت و تشویق کنند تا مجلسی انقلابی در تراز انقلاب اسلامی با نمایندگان انقلابی داشته‌ باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha