جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فاطمیان

حوزه/ استاد حوزه قزوین گفت: خدمت به اسلام و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی از دغدغه های سردار سلیمانی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، عصر دوشنبه در مراسم اربعین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که در مسجد سیدالشهدا(ع) شهر اقبالیه و با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و روحانیون برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید سرافراز اسلام، گفت: شهید سلیمانی یادگار صادق و راستین سرداران شهید باکری، زین الدین و همت بود.

وی عنوان کرد: خدمت به اسلام و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی از دغدغه های سردار سلیمانی بود. همچنین پیوستن به کاروان شهدا، دعای هر روز او بود.

وی ادامه داد: سردار شهید سلیمانی آموخته بود اگر میدان جهاد و مبارزه علیه دشمنان و مستکبران عالم را ترک کنیم، خدای متعال لباس ذلت بر ملت خواهد پوشاند، در حقیقت او لباس عزت بر تن ملت بود.

امام جمعه اقبالیه تصریح کرد: این سردار عزیز دشمن را خوب شناخته بود و می‌دانست چگونه باید در مقابل دشمن ایستاد و مقاومت کرد، او پرچم جهاد را از شهیدان هشت سال دفاع مقدس گرفته بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha