جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا فائق رستمی -نماینده کردستان در مجلس خبرگان

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: دوم اسفندماه باید هم حضوری پرشور در پای صندوق های رای داشته باشیم و هم اینکه نمایندگانی از جنس مردم، انقلاب و نظام راهی مجلس کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی عصر امروز در دیدار با جمعی از روحانیون و طلاب شیعه و سنی شهر سنندج، اظهار داشت: کشور در آستانه آزمونی دیگری است که امیدواریم و یقین داریم که از این آزمون بزرگ سربلند بیرون خواهیم آمد.

امام جمعه سنندج ادامه داد: انتخابات همیشه در کشور ایران با وجود بصیرت و ولایتمداری ملت، از شور و مشارکت بالایی برخوردار بوده است، ولی امسال دشمنان برای کم فروغ کردن این همه پرسی دست به هر کار و توطئه ای زده اند.

وی با اشاره به اینکه روحانیون باید ویژگی های یک نماینده اصلح را برای افراد جامعه بیان کنند، تأکید کرد: باید بتوانیم که برخی از نگاه های قبیله ای و عشیره ای در بحث انتخابات را کمرنگ کنیم و مردم را به سمت انتخابات های درست و همسو با نیازهای اجتماع پیش ببریم.

ماموستا رستمی ادامه داد: اگر می خواهیم نماینده ای توانمند، مطالبه گر و پیگیر داشته باشیم، باید نوع نگاهمان در انتخاب نامزد شایسته را تغییر دهیم و هرگز احساسی عمل نکنیم.

امام جمعه سنندج گفت: داشتن روحیه انقلابی، مردمی بودن، پاک دست بودن و ... تنها نمونه های کوچکی از یک نماینده اصلح است که مردم می توانند آن را انتخاب کنند.

این عالم اهل سنت اظهار کرد: دوم اسفندماه سالجاری باید هم حضوری پرشور در پای صندوق های رأی داشته باشیم و هم اینکه نمایندگانی از جنس مردم، انقلاب و نظام راهی مجلس کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha