جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پرس تی وی

حوزه/ برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» (MidEasTream) در شبکه پرس تی وی به بحث و بررسی پیرامون بحران های موجود در لبنان و یمن و نقش سازمان های غیردولتی متعدد حاضر در این کشورهای در این خصوص می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه این برنامه به تهیه کنندگی مروه عثمان با اشاره به اهداف این سازمان ها در مناطق بحران زده که به طور عمده چیزی غیر از کمک به بهبود اوضاع مردم و کارهای انسان دوستانه است، سهم این سازمان ها در خدمت به امپریالیسم و سرمایه داری را مورد نقد و تبادل نظر قرار می دهد.

این برنامه همچنین با نگاهی به حضور سازمان های غیرانتفاعی متعدد در لبنان که اغلب به دنبال تغییر رژیم در این کشور هستند به واکاوی اقداماتی که این سازمان ها در پشت پرده و با همکاری آمریکا و دیگر کشورهای غربی انجام می دهد خواهد پرداخت و ادعاهای مطرح شده از سوی این سازمان ها در مورد عملکردشان در لبنان و نقش سازمان های غیردولتی در سیاست ها و تصمیم گیری های دولت لبنان را بررسی خواهد کرد.

بخش دوم این برنامه نیز به گفت و گو درخصوص وضعیت بحرانی مردم یمن که طبق گزارش ها، 24 میلیون نفر از مردم این کشور به کمک های انسان دوستانه نیازمندند، اختصاص دارد.

در این زمینه ضمن واکاوی دلایل سکوت جامعه بین المللی در برابر جنایات سعودی ها و متحدانش در یمن، نقش سازمان های غیردولتی در یمن و ادعاهای آنها برای کمک به مردم این کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

«جریان خاورمیانه» سه شنبه 29 بهمن ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه به صورت زنده از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 10:00، پنجشنبه در ساعات 00:03 بامداد، 05:00 و 17:00 و جمعه در ساعات 03:00 و 12:00 پخش خواهد شد.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha