جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه برای مجلس آینده نیاز به نمایندگان دغدغه‌مند داریم، گفت: مردم مراقب انتخابشان باشند؛ مبادا افرادی روی کار آیند که دغدغه آنها، به‌جای حل مشکلات جامعه، لابی‌گری و منفعت شخصی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در جمع فرهیختگان و حوزویان اهوازی، بر لزوم انسجام میان تشکل‌های فرهنگی-مذهبی خوزستان تأکید کرد و اظهارداشت: روحانیت به‌عنوان سردمدار فعالیت‌های فرهنگی باید همگرایی داشته باشند تا إن‌شاءالله شاهد تقویت برنامه‌های فرهنگی در خوزستان باشیم.

وی، یکی از وظایف مهم روحانیت را تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب، برای مردم عنوان کرد و گفت: مردم امروزه بسیاری از مشکلات کنونی کشور را حمل بر کل مجموعه نظام می‌دانند؛ درصورتی‌که ناکارآمدی یک بخش یا عضوی از دولت، دال بر کل نظام نیست و روحانیون باید این مهم را برای مردم تبیین کنند.

آیت الله موسوی جزایری، تأکید کرد: تبیین صرفاً به معنای تکرار نیست! تبیین یعنی راهکار عملی تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب را برای مردم ارائه نمود که روحانیت در این خصوص می‌تواند پیش‌گام باشد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در بخش دیگری از این مراسم، بیکاری را یک معضل بسیار جدی در کشور خواند و بیان کرد: امیدواریم با انتخاب افراد صالح، انقلابی و شایسته، نمایندگانی بر کرسی مجلس نشینند، که دغدغه اصلی آنها، حل معضل بیکاری و رفع سایر مشکلات و موانع کشور باشد.

آیت الله موسوی جزایری، در پایان با بیان اینکه برای مجلس آینده نیاز به نمایندگان دغدغه‌مند داریم، گفت: مردم مراقب انتخابشان برای مجلس باشند؛ مبادا افرادی روی کار آیند که دغدغه آنها، به‌جای حل مشکلات جامعه، لابی‌گری و منفعت شخصی باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha