شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مهدی رفیعی ، سرپرست آموزش و پرورش خوزستان

حوزه/ رفیعی، با اشاره به همکاری‌های بسیار خوب حوزه و آموزش و پرورش، گفت: در استان خوزستان آموزش و پرورش و حوزه علمیه همکاری‌های خوبی با هم داشته و استفاده از ظرفیت روحانیان در مدارس به ارتقاء سطح تعلیم و تربیت دانش آموزان کمک بسزایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مهدی رفیعی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان، در نشست کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش‌وپرورش خوزستان، با اشاره به فعالیت مطلوب طلاب و روحانیون در مدارس دانش‌آموزی، گفت: در استان خوزستان آموزش و پرورش و حوزه علمیه همکاری‌های خوبی با هم داشته و استفاده از ظرفیت روحانیان در مدارس به ارتقاء سطح تعلیم و تربیت دانش آموزان کمک بسزایی می‌کند.

وی با بیان اینکه ارتباط حوزه علمیه و آموزش و پرورش تشریفاتی نیست، تصریح کرد: کمیته همکاری‌های حوزه‌ علمیه و آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش با ۵ برنامه و ۲۰ فعالیت در عرصه تعلیم و تربیت فعال است.

رفیعی در پایان با بیان اینکه در زمینه طلاب خواهر با کمبودهایی به لحاظ تبلیغی مواجه هستیم، گفت: در بحث خواهران طلبه کمبودهایی وجود دارد که باید برای رفع این کاستی‌ها برنامه‌ریزی‌های مناسبی صورت گیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha