جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه تشکل های فرهنگی حوزه با حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی

حوزه/ پیش بینی این است که حضور مردم در انتخابات با وجود مشکلات زیادی چون بیکاری جوانان،اقتصاد، گرانی و... بار دیگر همه را غافل گیر خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ اسفند گفت: اگر براساس این ایام الله که در طول هفته های اخیر داشتیم، از تشییع شهید سردار سلیمانی، نماز جمعه ای که به امامت رهبر انقلاب خوانده شد گرفته تا حضور با شکوه مردم در چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و روز ۲۲ بهمن، براساس این قیاس، حضور مردم استتثنایی خواهد بود و  دنیا را غافل گیر خواهد کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم افزود: مردم نشان دادند که حرکت شان قابل پیش بینی نیست. کسی فکر نمی کرد شهادت سردار قاسم سلیمانی این گونه شوری را در جامعه وجود بیاورد و به این صورت مردم در کنار هم قرار بگیرند و این شور سبب وحدت و یکپارچگی مردم شود.

وی اظهارداشت: پیش بینی این است که حضور مردم با وجود مشکلات زیادی چون بیکاری جوانان،اقتصاد، گرانی و... بار دیگر همه را غافل گیر خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی گفت: این مردم نشان دادند در همه صحنه ها،حضورشان چشم گیر و پشت سر ولایت فقیه  هستند و این گونه خواهند بود.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha