سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نصرت‌الله لطفی کاشانی

حوزه/ دشمن در قالب امپراطوری رسانه ای به دنبال دلسرد کردن مردم از انتخابات، انقلاب، رهبری و نظام است.

نصرت الله لطفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ اسفند، گفت: مردم ما انسانهای بصیر، فهیم، هوشیار، دارای اراده قوی، زمان شناس و دشمن شناس هستند و آنچه که واقعیت است این می باشد که دشمن در غالب امپراطوری رسانه ای به دنبال دلسرد کردن مردم از انتخابات، انقلاب، رهبری و نظام است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: آنچه در گذشته و در طی ۴۱ سال از پیروزی انقلاب در نظام جمهوری اسلامی شاهد بودیم این بود که مردم خلاف برنامه دشمن و رسانه های بیگانه به میدان آمدند و طبق برنامه نظام و رهبری معظم انقلاب عمل کردند و در انتخابات حضور پرشکوه داشتند.

رئیس شورای هماهنگی استان قم اظهارداشت: قطعا آنچه در نظر سنجی ها انجام شد حضور بسیار خوبی در انتخابات خواهیم داشت. از سویی در همه مقاطع دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام دینی، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و از طرفی دیگر مردم ما هم با حضورشان  دنبال مأیوس کردن دشمن می باشند.

وی اضافه کرد: در مورد مجلس قوی امام راحل فرمودند« مجلس خانه ملت و عصاره فضایل ملت است؛ این مسئله نشان می دهد که ملت مردم بصیر و انقلابی هستند و کسی می خواهد در خانه ملت بنشیند باید دشمن شناس، نترس، شجاع، عدم تجمل گرا، و ...باشد.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha