سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
علی مرادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بیجار گفت: امروز دیگر تاریخ مصرف نگاه های قومیتی و عشیره ای در انتخابات گذشته است و مردم باید نماینده ای را به مجلس بفرستند که هم مطالبه گر باشد و هم در مسیر انقلاب و توسعه کشور حرکت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علی مرادی صبح امروز در جمع تعدادی از دست اندرکاران انتخابات در شهرستان بیجار، اظهار داشت: پاسداشت رای مردم یکی از واجبات مهم در نظام جمهوری اسلامی است و این خصیصه ای بزرگ در همه پرسی های این کشور است.

امام جمعه شهرستان بیجار گفت: از سوی دیگر این انتخابات باید با سلامت کامل و با رعایت استانداردهای روز انجام شود تا شاهد خنثی شدن تبلیغات و گمانه زنی های هدفمند دشمن باشیم.

وی ادامه داد: مسئله دیگری که در این میان بسیار حائز اهمیت می باشد، انتخاب نمایندگانی با ویژگی های مثبت و ممتاز است. امروز دیگر تاریخ مصرف نگاه های قومیتی و عشیره ای در انتخابات گذشته است و مردم باید نماینده ای را به مجلس بفرستند که هم مطالبه گر باشد و هم اینکه در مسیر انقلاب و توسعه کشور و استان حرکت کند.

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اینکه دشمنان برای پایین آوردن سطح مشارکت مردم در انتخابات دوم اسفندماه هزینه های زیادی متحمل شده اند، عنوان کرد: بی شک مانند ۴ دهه گذشته بازهم دشمن روز جمعه شکست سختی از ملت انقلابی و ولایتمدار ایران خواهد خورد.

امام جمعه شهرستان بیجار  با اشاره به اینکه برخی از کاندیداهای مجلس وعده ها و قول هایی می دهد که از نظر قانونی در حوزه اختیار یک نماینده نیست، بیان کرد: مجلس جای قانون گذاری است و این مهم را مردم باید بدانند و نیز متوجه باشند که برخی از نامزدهای مجلس وعده هایی به مردم می دهند که این وعده ها نه تنها از عهده نمایندگان خارج است، بلکه در سطح وزارتخانه باید این قول ها را مطرح و عملی کرد.

این استاد حوزوی بیان کرد: از کاندیداهای مجلس درخواست داریم که با وعده های غیرعملی شان مجلس و نمایندگان را پایین نیاورند و اجازه دهند که مردم براساس ملاک هایی که خود در این مدت پیدا کرده اند رای دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha