شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عابدینی گفتگو

حوزه / امام جمعه قزوین گفت: شهید سلیمانی در همه شئونات زندگی اهل رعایت تقوای الهی بود به همین خاطر خداوند متعال مهر او را در قلب آزاد مردان جهان قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین در حاشیه مراسم اربعین شهید سلیمانی در مسجد امام خمینی (ره)، اظهار کرد: شهید سلیمانی در همه شئونات زندگی اهل رعایت تقوای الهی بود، به همین خاطر خداوند متعال مهر او را در قلب آزاد مردان جهان قرار داد.

وی، استقامت در مسیر الهی را  از ویژگی های بارز این شهید والا مقام بر شمرد و افزود: ایشان از مصداق حقیقی آیه «إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ»، است و در وقت حیاتش فرشتگان به او بشارت بهشت را داده بودند.

نماینده ولی فقیه در قزوین عنوان کرد: شهید سلیمانی شخصیتی قرآنی داشت و به دنبال نهادینه کردن تکالیف قرآن، حدود ۴۰ سال در مقابله با دشمنان اسلام خصوصاً استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار مردانه جنگید. 

وی ادامه داد: شهیدسلیمانی در کمک به مظلومان، در میدان جهاد و مبارزه، در عرصه  جنگ نرم و در عرصه سیاست و در همه عرصه ها در خط مقدم بود. 

امام جمعه قزوین تصریح: شهید سپهبد سلیمانی نقش فوق العاده و منحصر به فردی در مقاومت رزمندگان اسلام در برابر دشمنان و صدور انقلاب اسلامی به خارج از مرزهای جمهوری اسلامی داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha