جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نخستین درس خارج فقه آیت الله العظمی مکارم شیرازی در سال ۹۸

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: عقل می گوید که باید در انتخابات حضوری گسترده و پرشور داشته باشیم و ثابت کنیم ایران کشوری مستقل و نظام اسلامی، نظامی پایدار و با صلابت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه حضرت آیت الله مکارم شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، ضمن دعوت از همگان برای حضور گسترده در پای صندوق های رأی، اظهار داشتند: البته ما چشممان بر حقایق بسته نیست و مردم واقعا بابت گرانی و مسائل اقتصادی و جوانان به دلیل بیکاری و مشکلات ازدواج و مسکن تحت فشار هستند؛ اما تأکید می کنیم که باید در خصوص انتخابات هوشیارانه عمل کرد.

ایشان با اشاره به اینکه ما گرفتاری های مردم را می دانیم و معتقدیم برخی از این مشکلات غوغا می کند، ابراز داشتند: دشمنان به حضور و استقبال کمرنگ مردم از انتخابات دوم اسفندماه امید بسته اند؛ بنابراین ما باید با حضور گسترده و آگاهانه در پای صندوق های رای دشمن را ناکام و مایوس کنیم؛ اگر استقبال کم باشد، آنها برای فشار و تحریم بیشتر امیدوار می شوند.

معظم له با بیان این مطلب که دشمنان سخت ترین تحریم های تاریخ را علیه ایران و ملت ما اعمال کردند؛ اما اثر نکرد، خاطرنشان ساختند: عقل می گوید که باید در انتخابات حضوری گسترده و پرشور داشته باشیم و ثابت کنیم ایران کشوری مستقل و نظام اسلامی نظامی پایدار و با صلابت است.

این مرجع تقلید تصریح کردند: بر همه لازم است که روز جمعه در انتخابات شرکت کنند و ان شاءالله نتیجه خوبی هم گرفته خواهد شد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به دلایل مشکلات اقتصادی کشور، اظهار داشت: بخشی از این مشکل ناشی از فشار و تحریم ظالمانه دشمن و هزینه استقلال کشور و بخش دیگر نیز ناشی از مشکل مدیریتی است؛ ما معتقدیم اگر مدیریت صحیح باشد بخش قابل توجهی از مشکلات حل می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha