سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/ مراسم گرامی داشت اربعین شهید سلیمانی در مسجد امام خمینی(ره) قزوین

حوزه / مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: استکبار جهانی به خیال خام خود فکر می کرد که با شهادت سردار سلیمانی می تواند نفس راحتی بکشد، دشمنان اسلام بدانند در جبهه مقاومت، قاسم سلیمانی های فراوانی تربیت شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسماعیل سعادت شامگاه ۲۸ بهمن ماه، در مراسم اربعین شهید سلیمانی در مسجد امام خمینی (ره) قزوین، گفت: دشمنان می‌دانند تا وقتی سازه‌های امنیت کشور در دست مردانی همچون سردار سلیمانی است هرگز یارای مقابله با آرمان‌ها و اعتقادات مردم را نخواهند داشت.

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با تاکید بر ادامه راه مقاومت با ظهور مکتب سلیمانی، بیان کرد: ما برای صدور انقلاب راه سختی را پیموده ایم، در این راه مردان بزرگی بر زمین افتاده اند تا نخل‌های بلند قامت این ملت، سرافراز، استوار و قائم باقی بماند و الگوهای مجسم این مسیر نورانی شهید سلیمانی است که با دستان قدردان شما تا عرش خدا بدرقه شد.

وی ادامه داد: مردم ایران با تأسی از شهید سلیمانی  مطیع امر رهبری خواهند بود و هرگز از ولایت دست نخواهند کشید و اجازه نمی‌دهند تا تاریخ صدر اسلام دوباره تکرار شود.

حجت الاسلام سعادت با اشاره به اینکه رشادت‌های شهید سلیمانی در ۴۰ سال گذشته عزت، سربلندی و افتخار را برای منطقه به ارمغان آورد، اظهار کرد:  استکبار جهانی به خیال خام خود فکر می کرد که با شهادت سردار سلیمانی می تواند نفس راحتی بکشد، دشمنان اسلام بدانند در جبهه مقاومت قاسم سلیمانی های فراوانی تربیت شده اند، شهید حججی و شهدای مدافع حرم از شهدای مکتب سلیمانی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha