جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر مدرسه علمیه خواهران کلاردشت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) کلاردشت گفت: انتخابات، یکی از شفاف ترین و مهم ترین عرصه های مردم سالاری دینی در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم بحر کاظمی طی گفتگویی به مناسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: انتخابات، یکی از شفاف ترین و مهم ترین عرصه های مردم سالاری در کشور است و مشارکت حداکثری، رقابت آزاد، سالم و سازنده همراه با انتخاب شایسته ترین افراد برای اداره امور کشور از اهداف نظام انتخاباتی کشور به شمار می رود؛ بر این اساس بیشترین رویکرد تبلیغی رسانه ها، تأکید و توجه بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

وی با اشاره به ارزش و اهمیت انتخاب بیان کرد: انسان موجودی آزاد، انتخابگر و مسئول است و نه تنها در یک مورد و بُعد از زندگی، بلکه در همه موارد و ابعاد اعتقادی، اجتماعی، اخلاقی، سیاسی، تربیتی و غیره در تمام ایام و مدت عمر خویش برای هر کار حق، باطل، زشت و زیبایی در حال انتخاب است و نسبت به هر انتخابی مسئول و پاسخگو است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) کلاردشت، حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم در امور اجتماع و سیاست را مهم دانسته و تاکید کرد: حضور فعال، بادوام، درک صحیح از مسائل جاری و توجه ویژه به نقشه های شیطانی جهانخواران و مستکبران، جایگاه ویژه ای در تعیین سرنوشت فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی دارد.
 

طلاب مردم را به حضور با بصیرت و آگاهانه در انتخابات دعوت کنند

وی افزود: یکی از نمادهای حضور مهم مردم، گزینش انتخاب کارگزارانی متعهد، شایسته، لایق، کارآمد و اصلح است که ثمربخشی آن در اجرای احکام  اسلام و قوانین مترقی جمهوری اسلامی و اجرای عدالت نمودار می شود.

 بحر کاظمی با بیان این که وظیفه طلاب، هدایت سیاسی و بصیرت افزایی در بین مردم است، خاطر نشان کرد: خواهران طلبه، مبلغان و اساتید حوزه باید در انتخابات پیش رو آگاهانه مواضع سیاسی خود را انتخاب و دنبال کنند و در این عرصه موظفند تا مردم را به حضور آگاهانه و با بصیرت در انتخابات دعوت کنند؛ زیرا در پیشگاه حق تعالی مسؤول بوده و هیچ کوتاهی در این عرصه قابل توجیه نیست.

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha