جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام قدرت الله خدابنده لو مدیر مدرسه سفیران هدایت مطلع الفجر گیلانغرب

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت مطلع الفجر گیلانغرب گفت: امروز باید گوهر ارزنده دین و معارف اهل بیت(ع) که غذای روحی و فکری جوانان است، به بهترین شکل در قالب های رسانه ای در اختیار جوانان ایرانی قرار بگیرد و پشت خانه های جوانان غربی و اروپایی خیمه بزنیم و کلام حق را به گوش آنها برسانیم.

حجت الاسلام قدرت الله خدابنده لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به کلام امام صادق(ع) که فرمودند: «العالِمُ بِزَمانِهِ لا تَهجُمُ عَلَیهِ اللَّوابِس»؛ گفت: طلاب علاوه بر اینکه باید با معارف الهی و حضرات معصومین(ع) آشنا باشند، از سلاح رسانه نیز برای بیان کلام حق استفاده کنند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت مطلع الفجر گیلانغرب بیان کرد: حوزه های علمیه با داشتن پشتوانه عظیم فکری و تولیدات علمی بزرگان و علمای ربانی، در صورت تسلط به سلاح رسانه و تقویت سواد رسانه ای، تشنگان کلام الهی را در اقصی نقاط جهان سیراب خواهند کرد.

وی تصریح کرد: دشمن با استفاده از شبکه امپراطوری رسانه ای، به علت عدم حضور منسجم ما در دنیای رسانه، توانسته افکار و ایده های باطل خود را به خورد جوانان بدهد.

حجت الاسلام خدابنده لو اظهار کرد: صاحبان منبر و تریبون های تبلیغی در سراسر کشور در صورت سنجش زمان و مکان و به روز بودن، می توانند نسخه لازم را به مخاطبان ارائه دهند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت مطلع الفجر گیلانغرب با بیان اینکه ضرورت تجهیز طلاب به سلاح جنگ نرم امری اجتناب ناپذیر است، ادامه داد: از مسلمات ابلاغ کلام الهی و پیام انقلاب اسلامی در دنیای رسانه، پرورش طلاب در تراز رزمندگان جنگ نرم با سلاح قرآن و معارف اهل بیت(ع)، از لوازمات حوزه انقلابی است.

حجت الاسلام خدابنده لو خاطر نشان کرد: حربه دشمنان در رسانه های ماهواره ای و امروز در شبکه های اجتماعی تکرار همان شبهات و حرفهای بی اساسی است که علماء و صاحب نظران در حوزه های علمیه جواب آنها را داده و امروز به علت خالی بودن عرصه از وجود مبلغین مجهز به سلاح جنگ نرم، آنها را دوباره تکرار می کنند.

وی در پایان با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری، گفت: امروز باید گوهر ارزنده دین و معارف اهل بیت(ع) که غذای روحی و فکری جوانان است، به بهترین شکل در قالب های رسانه ای در اختیار جوانان ایرانی قرار بگیرد و پشت خانه های جوانان غربی و اروپایی خیمه بزنیم و کلام حق را به گوش آنها برسانیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha