پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش با معاون روابط عمومی، ارتباطات و امور بین الملل حوزه‌های علمیه خواهران کشور دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام فتحی، رئیس عقیدتی سیاسی ستاد نزاجا با حضور در حوزه علمیه خواهران با حجت الاسلام جهانگیری دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام فتحی با اشاره به نقش زن در تحکیم بنیان خانواده، تصریح کرد: در این دوره پیچیدگی های جنگ نرم دشمن علیه دختران و مادران ایران اسلامی به بالاترین حد خود رسیده است و حوزه های علمیه خواهران در بر ملاء کردن نقشه های دشمن، موثر است و لازم است همکاری های لازم در زمینه های معرفتی و تربیتی صورت بگیرد.

در ادامه رئیس عقیدتی سیاسی ستاد نزاجا با اشاره به کم رنگ بودن نقش طلاب خواهر در مساجد، بر آمادگی های لازم جهت پوشش این خلع در شهرک های مسکونی با همکاری حوزه علمیه خواهران اشاره کرده و افزود: طلاب خواهر علاوه بر مسائل دینی در مباحث اجتماعی، اخلاقی ، تربیتی و سبک زندگی می توانند راهنمای خوبی برای مادران و خانواده ها باشند.

در ادامه حجت السلام جهانگیری با تشکر از دغدغه مندی عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش در مسائل اجتماعی و خانوادگی، تقویت ارتباط خانواده ها با طلاب خواهر را حلقه مفقوده تربیت اسلامی دانسته و بر تلاش برای جبران این معضعل تاکید کرد.

در ادامه معاون اداره کل روابط عمومی، ارتباطات و امور بین الملل از وجود آمادگی های لازم جهت حضور طلاب خواهر و اساتید برجسته حوزوی در میان خانواده ها خبر داد و گفت:‌ تلاش می کنیم تا هرچه زودتر زمینه های حضور طلبه های خواهر در میان خانواده ها صورت بگیرد و حتی امیدواریم با برگزاری اردو های آشنایی دختران جوان با فضای حوزه های علمیه خواهران، این ارتباطات را گسترش یابد.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha