سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
روضه خوانی

حوزه/ طرح «روضه‌های خانگی» به یاد سردار شهید قاسم سلیمانی از سوی طلاب مدرسه علمیه معصومیه قم اجرا می شود .

به گزارش خبرگزاری حوزه، ، طرح روضه‌های خانگی با هدف احیای مجالس ذکر اهل بیت (ع) در ایام حزن و سرور ستارگان آسمان عصمت و طهارت، بدنبال برگزاری روضه‌های خانگی و محلی به یاد شهدا برگزار می‌شود.

طرح مزبور به ابتکار مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار می‌شود و در این طرح، مدرسه معصومیه متولی روضه نبوده و صرفا نقش واسطه بین درخواست‌کنندگان برپایی محفل روضه با سخنرانان و مداحان را بر عهده دارد.

طرح روضه‌های خانگی در طول سال برقرار است، اما به طور ویژه در زمستان همزمان با ایام فاطمیه دوم و شهادت سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و به یاد این شهید والامقام اجرا می‌شود.

فضلا و اساتیدی از سطوح عالی حوزه علمیه و جمعی از طلاب و اساتید مدرسه علمیه معصومیه و دیگر مدارس علمیه استان قم برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده اند و شماره ۰۹۱۷۱۲۰۳۲۵۱ نیز به منظور اعلام همکاری در زمینه معرفی طرح و تعامل با کادر اجرایی و هیات مدرسه معصومیه معرفی شده است.

طرح مزبور به درخواست عموم مردم متدین در منازل، محله ها، مساجد، پایگاهای بسیج، مدارس، ادارات و دانشگاه‌ها و... اجرا می‌شود، با این حال خیّرین می‌توانند جهت کمک به اجرای طرح در منازل افراد بی‌بضاعت و یا تامین هزینه‌های تبلیغی طرح با شماره فوق تماس حاصل کنید.

همچنین شماره ۰۹۹۲۲۹۴۵۵۱۵ جهت هماهنگی سخنران و مداح اعلام شده، ضمن اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس  kh_rozeh@ در شبکه اجتماعی ایتا، بیش از پیش با این طرح آشنا و مانوس شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha