شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ پنجاه و چهارمین گردهمایی ائمه جمعه خراسان شمالی

حوزه/ رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: در انتخابات دوم اسفند ۶۵۰ هزار نفر از جمعیت استان واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد بیش از ۳۷ هزار نفر رأی اولی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، ولی‌الله حیاتی، امروز در پنجاه و چهارمین گردهمایی ائمه جمعه استان، با اشاره به وضعیت انتخابات در استان، افزود: ۶۵۰ هزار نفر از جمعیت استان واجد شرایط رأی دادن هستند و از این تعداد بیش از ۳۷ هزار نفر رأی اولی هستند که برای حضور رأی اولی‌ها در سراسر استان جشن حضور رأی اولی‌ها گرفته شد.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف نیز تمام تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: ناظران مسئول شورای نگهبان و نمایندگان فرماندار در شورای اخذ رأی از دیروز جلسات توجیهی مشترک را در سراسر استان آغاز کرده‌اند.

حیاتی افزود: در حوزه مشارکت حداکثری اجرای طرح سفیران مشارکت در خراسان شمالی مطرح شده و در این راستا دو همایش بزرگ در سراسر استان طی امروز و فردا با عنوان همایش حضور حداکثری در شهرستان‌های مختلف استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در بجنورد، مرکز خراسان شمالی هم همایش بزرگ ۵ هزارنفری را در مصلای امام خمینی (ره) تحت عنوان مشارکت حداکثری مردم داریم.

حیاتی افزود: علاوه بر این پنج‌شنبه عصر در تمامی گلزارهای شهدا و بقاع متبرکه تجمعی تحت عنوان عطر مشارکت خواهیم داشت و سخنرانان مدعو در این برنامه‌ها در مورد ضرورت مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات سخنرانی می‌کنند.

وی اظهار کرد: همچنین تمام گروه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد و احزاب سیاسی درگیر مشارکت حداکثری در انتخابات بوده و ستادهای تبلیغات کاندیدهای مجلس و خبرگان هم به‌خوبی فعالیت می‌کنند.

حیاتی افزود: خوشبختانه شور انتخاباتی در استان شکل گرفته و تاکنون نیز همه در چهارچوب قانون به تبلیغات پرداخته‌اند.

وی اضافه کرد: درزمینهٔ تبلیغات نامزدهای خبرگان رهبری هم هرکدام ۱۸ دقیقه برنامه ضبط شده آن‌ها دو مرتبه در سیما و صدای خراسان شمالی پخش می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: درمجموع با تلاش‌های صورت گرفته فضای آسان و روان و توام با امنیت در امر برگزاری انتخابات در استان حاکم است و به فضل الهی با این فضای همدلی در سراسر استان، در دوم اسفندماه شاهد انتخاباتی باشکوه خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha