پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه لار

حوزه/ امام‌جمعه لارستان گفت: سردار سلیمانی به دنبال خدمت به‌ نظام مقدس اسلامی و تحقق آرمان‌های انقلاب بود، مسئولان نیز باید همانند ایشان کار خود را جهادی توأم با اخلاص انجام دهند، چراکه این سیره و روش می‌تواند ما را از همه مشکلات عبور دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام سید مختار موسوی خرم، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری لارستان که در سالن شهید امامی فرمانداری این شهررستان برگزار شد، با اشاره‌ به اهداف انقلاب اسلامی به‌ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: هر مسئول باید در کار خود با مدیریت جهادی برای پیشبرد اهداف نظام بسیار مؤثر و تأثیرگذار واقع شود چنانچه که حاج قاسم سلیمانی نیز اینگونه عمل کردند.

وی بابیان اینکه حاج قاسم سلیمانی به دنبال نام و نشان نبود، اضافه کرد: سردار سلیمانی به دنبال خدمت به‌ نظام مقدس اسلامی و تحقق آرمان‌های انقلاب بود، مسئولان نیز باید همانند ایشان کار خود را جهادی توأم با اخلاص انجام دهند، چراکه این سیره و روش می‌تواند ما را از همه مشکلات عبور دهد.

امام جمعه لارستان در ادامه اهمیت انتخابات را موردتوجه قرارداد و عنوان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند نفس انتخابات بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام موسوی به برکات نظام اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: اینکه در کمتر از ۲ ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نخستین انتخابات برگزار می‌شود از افتخارات جمهوری اسلامی است، همچنین این که نهادها و مراکز به‌طور مستقیم و غیرمستقیم با انتخابات تعیین و تکلیف می‌شوند از دیگر برکات انقلاب است.

وی با تصریح اینکه انتخابات این دوره از اهمیت بسیاری برخوردار است، تأکید کرد: اگر انتخابات با حضور ۵۵ درصد از مردم برگزار شود قابل‌قبول است، اگر کمتر از آن باشد قابل‌قبول نیست، اما اگر انتخابات با حضور بیش از ۵۵ درصد مردم برگزار شود گفته می‌شود که ضریب امنیت ملی کشور بالا است.

امام‌جمعه لارستان در ادامه اضافه کرد: هرچقدر حضور مردم در انتخابات بیشتر شود موجب قطع دست دشمن می‌شود، از این‌ رو حضور در انتخابات وظیفه است.

وی همچنین به جمله مقام معظم رهبری در حق‌الناس بودن در رای مردم اشاره کرد و ابراز داشت: رای مردم حق الناس است و مجریان و ناظران مراقب این مهم باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha