پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خاطره گویی

حوزه/ جمعی از طلاب مدرسه علمیه معصومیه در جشن تولد ۴۱سالگی انقلاب در منزل جانباز شیمیایی و قطع نخایی حاج مجتبی حاجی بابایی پای خاطره گویی این جانباز جنگ تحمیلی نشستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جمعی از طلاب مدرسه علمیه معصومیه در جشن تولد ۴۱سالگی انقلاب در منزل جانباز شیمیایی و قطع نخایی  حاج مجتبی حاجی بابایی پای خاطره گویی این جانباز نشستند که متن خاطره فوتبالی این بازیکن تیم ملی در بازی های آسیایی ۱۳۵۶ در سالن شهید شیرودی تهران تقدیم می شود.

فینال مسابقات آسیایی بین ایران و اسرائیل بود ،مربی قبل شروع بازی به من گفت باید ببازیم.

بازی  شروع شد و تا دقیقه ۷۶ صفر-صفر برابر بود من دفاع آخر زمین بودم به مربی اشاره کردم یک تعویض کند تا جلو بیاییم او نیز تعویض کرد ... 

جلو کشیدم در همین حال یک توپ به من رسید و من نیز یک شوت سرکشی را به سمت دروازه اسرائیل کردم که گل شد، استادیوم منفجر شد از خوشحالی تماشاگران. 

اما مربی شاد نبود می گفت من عمرم را کردم نگران شما هستم و خلاصه سوت پایان بازی که خورد جمعیت ریخت داخل زمین و مردم ما را از سالن فراری دادند .
من نیز قریب به یک ماه مخفیانه زندگی می کردم.دیگه خسته شدم و تصمیم بازگشت به قم گرفتم به محض ورود به قم ساواک من را دستگیر کرد. جای شما خالی چند شکم سیر ما را زدن به خاطر گلی که به اسرائیل زده بودم.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha