جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شریفیان

حوزه / مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله اعتمادی کاشان (ره) با بیان اینکه انتخابات دوم اسفند ۹۸ اولین انتخابات در نبود سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، گفت: هر فرد به جای حاج قاسم باید در این انتخابات شرکت کند تا به جای یک رای ایشان، میلیون‌ها رای در صندوق ریخته شود.

حجت‌الاسلام سید عباس شریفیان، مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت‌الله اعتمادی کاشان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، با تأکید بر لزوم حضور پر شور و حماسی مردم در انتخابات، گفت: همان‌طور که امت قهرمان کشورمان مثل همیشه در صحنه بوده و إن‌شاءالله در روز جمعه دوم اسفند ماه نیز با حضور گسترده خود، جواب دندان‌شکنی به دشمنان اسلام و ایران داده و به لطف خداوند در این مقطع نیز ترامپ و هم‌پیمانانش را ناامید خواهند کرد.

وی، افزود: در انتخاب اصلح شاخصه‌هایی چون انقلابی بودن، شجاع بودن، پرتلاش بودن، دلسوز نظام و انقلاب و قدردان خون شهدا بودن را نباید فراموش کنیم.

مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت‌الله اعتمادی کاشان، در پایان با بیان اینکه انتخابات دوم اسفند ۹۸ اولین انتخابات در نبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، گفت: هر فرد به‌جای حاج قاسم باید در این انتخابات شرکت کند تا به‌جای یک رأی ایشان، میلیون‌ها رأی در صندوق ریخته شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha