پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه قزوین گفت: انسان می تواند با اعمال شایسته که در واقع نوعی کُد و شماره برای برقراری ارتباط است، با خداوند متعال ارتباط قلبی برقرار کند .

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، ظهر امروز در نشستی با معاونان ستادی و مدیران مدارس علمیه قزوین در سالن اجتماعات مدیریت حوزه استان، اظهار کرد: هدف زندگی و دینداری قرب الهی است و راه نزدیک شدن به خداوند، ترک گناه و قرار گرفتن در مسیر کمال است.  

وی افزود: سخت‌ترین عذاب‌ها برای بنده در آخرت در سایه قرب الهی نبودن و بی توجهی خداوند متعال به اوست و منشأ آن مشغول شدن به امور دنیوی است.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: کسانی که به زندگی دنیوی مشغول شده و از یاد خداوند غافل هستند فکر می‌کنند در حال زندگی هستند، در حالی که زندگی آن‌ها از منظر آیات قرآن چیزی جز لعب و لهو نیست و هیچ فایده‌ای برای آن‌ها ندارد.

وی ادامه داد: انسان می تواند با اعمال شایسته که در واقع نوعی کُد و شماره برای برقراری ارتباط است، با خداوند متعال ارتباط قلبی برقرار کند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا تصریح کرد: اگر  فعالیت های انسان برای خشنودی و رضای خدای تبارک و تعالی باشد، سرزنش اطرافیان او را دلسرد نمی کند و همواره انسان راضی و خشنود خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
    3 0
    آخه این چه تیتر مزخرفیه. میخواید خبر مدیر حوزه قزوین خونده بشه نیازی به این تیترها نیست.
  • ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    1 0
    خیلی جالبه 40 سال از انقلاب اسلامی گذشته تازه "مدیر حوزه علمیه قزوین کُد ارتباط با خداوند را اعلام کرد" ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • 118 IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    0 0
    کد رو هم نگفت که؟؟!!!! 021 یا 025 یا025 کدش چنده؟؟