جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید جعفر موسوی / معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان
سید جعفر موسوی

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی از برگزاری دوره دانش‌افزایی اساتید در ۲ سرفصل «مهارت‌های عمومی تدریس» و «ادبیات عرب» برای اساتید حکم‌دار خوزستانی خبرداد و گفت: این دوره از تاریخ هفتم اسفندماه به مدت ۳ روز در شهرستان ماهشهر برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره دانش‌افزایی اساتید مدارس علمیه استان خوزستان، اظهارداشت: این دوره در راستای ارتقاء کیفی علمی اساتید حوزه علمیه خوزستان، به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دوره جاری از تاریخ هفتم اسفندماه به مدت ۳ روز در شهرستان ماهشهر برگزار خواهد شد، گفت: این دوره در دو سرفصل «مهارت‌های عمومی تدریس» و «تخصصی ادبیات عرب» اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی، با اشاره به نحوه ثبت‌نام علاقه‌مندان در این دوره، گفت: اساتید حکم دار استان خوزستان می‌توانند با مراجعه حضوری به معاونت آموزش مدیریت حوزه علمیه خوزستان، یا ارسال مشخصات فردی خود به آیدی Hosein۸۴۱۶@ در پیام‌رسان ایتا از تاریخ ۹۸/۱۱/۲۶ لغایت پایان وقت اداری ۹۸/۱۲/۳ برای شرکت در دوره مذکور اقدام نمایند.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در پایان با بیان اینکه دوره‌های دانش‌افزایی اساتید، برای همه اساتید استان خوزستان برگزار می‌شود، اظهارکرد: إن‌شاءالله تلاش داریم طی یک و نیم الی ۲ سال آینده دوره دانش‌افزایی در موضوعات مختلف را برای همه اساتید خوزستانی، برگزار کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha