پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 886878
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
احمدی

حوزه/ تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: صدا و سیمای مرکز قزوین قبل از شروع انتخابات جلسات منظمی با محوریت انتخابات داشته و خروجی این جلسات برنامه هایی است که در حال حاضر از شبکه استانی مرکز قزوین در حال پخش هستند.

حجت الاسلام مهدی احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با اشاره به فرارسیدن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور ملت ایران در همه عرصه های مختلف به خصوص انتخابات خاری در چشم دشمنان است و این حضور سبب وحشت دشمنان اسلام شده و توطئه های آنان را نقش بر آب میکند.

وی با تأکید بر اینکه رأی باید از روی بصیرت، شناخت و آگاهی باشد، افزود: نظام جمهوری اسلامی بر پایه انتخابات پایه گذاری شده و حضور پرشور آحاد مردم نقش تعیین کننده ای در سرنوشت کشور دارد.

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: ملت با بصیرت ایران اسلامی همیشه پشتیبان انقلاب و آرمانهای امام(ره) و رهبری بوده و در روز دوم اسفند بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

اعزام ۲۰ گروه تصویربردار و خبرنگار به شعبات اخذ رأی در استان قزوین 

حجت الاسلام احمدی با اشاره به پخش برنامه شکوه همدلی با موضوع انتخابات از قاب سیمای مرکز قزوین، بیان کرد: صدا و سیمای مرکز قزوین قبل از شروع انتخابات جلسات منظمی با محوریت انتخابات داشته و خروجی این جلسات برنامه هایی است که در حال حاضر از شبکه استانی مرکز قزوین در حال پخش هستند.

وی ادامه داد: برنامه شکوه همدلی از روز دوم اسفند ساعت ۷ صبح تا ۲۳ با دعوت از کارشناسان، اساتید حوزه علمیه قزوین، نخبگان و چهره های علمی و ورزشی استان قزوین کار خود را شروع خواهد کرد.

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین تصریح کرد: ۲۰ گروه تصویربردار و خبرنگار به تمام شعبه های اخذ رأی رفته و به صورت زنده و مستقیم از حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای این رخداد تاریخی را به تصویر خواهند کشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسن IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
    0 0
    استان قزوین مدیر کل صدا و سیما نداره که یک تهیه کننده راجع به عملکرد رسانه ملی و اعزام خبرنگار که ارتباطی به او نداره اظهار نظر می کنه