جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بیانیه

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان همدان با صدور بیانیه ای، ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان در صحنه های مختلف، خواستار حضور شکوهمند مردم این استان، درپای صندوق رای، نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان،  مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان همدان با صدور بیانیه ای، ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان در صحنه های مختلف، خواستار حضور شکوهمند مردم این استان، درپای صندوق رای، نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد.

در بخشی از  این بیانیه آمده است: مردم ولایتمدار، بزرگوار، فهیم و انقلابی همدان، همواره و در همه صحنه های نظام مقدس جمهوری اسلامی خوش درخشیده اند و در روز دوم اسفند نیز، بار دیگر با حضور چشمگیر خود به جهانیان خواهند فهماند که این ملت ایستاده در پشت ولایت، چون کوهی در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان، آماده هرگونه جانفشانی برای حفاظت از تمامیت ارضی نظام اسلامی و جمهوری اسلامی می باشد.

قطعا با انتخاب اصلح، شاهد مجلسی جوان، انقلابی، عدالت محور، ولایتمدار و وفادار به آرمان های امام شهدا خواهیم بود، و برای دست یابی به چنین مجلسی باید فردی مدیر، انقلابی، شجاع و مومن را برگزید.

رای امروز ملت ایران امانتی از سوی شهیدان است که باید آن را به اهلش سپرد و لذا به پاسداشت خون شهید سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار حاج حسین همدانی در این روز همه به میدان خواهیم آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha