چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
معاون آموزش حوزه علمیه مازندران

حوزه/حجت الاسلام قائمی با اشاره به این که انتخابات صحنه وحدت و همبستگی مردم در دفاع از انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: به طور حتم ملت با بصیرت ایران اسلامی در دوم اسفند ماه نشان خواهند داد در دفاع از انقلاب از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

حجت الاسلام جواد قائمی، معاون حوزه علمیه مازندران، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت بسترسازی به منظور حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی تأکید کرد.

وی با بیان این که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، پشتوانه محکمی برای انقلاب و نظام اسلامی است، افزود: به طور حتم حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی می تواند پاسخ دندان شکنی به توطئه ها و نقشه های دشمنان باشد.

معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی از مدت ها قبل همه توان رسانه ای خود را به منظور کاهش حضور مردم در انتخابات به کار گرفتند، بیان داشت: إن شاءالله ملت با بصیرت ایران، دوم اسفند ماه امسال با خلق حماسه ای عظیم توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

حجت الاسلام قائمی با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی در چهل سال اخیر همواره با حضور حماسی و گسترده خود در عرصه های مختلف، حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام اسلامی نشان دادند، گفت: حماسه عظیم ۲۲ بهمن امسال نشان داد که این ملت با قدرت پشت انقلاب ایستاده‌اند.

وی با اشاره به این که دشمن در چهار دهه اخیر همه توان خود را به کار گرفت تا ملت ایران را از انقلاب و نظام دور کند، افزود: امروز با گذشت بیش از چهل سال از عمر انقلاب اسلامی، شاهد حضور بی‌نظیر مردم در عرصه ها و صحنه های مهم هستیم.

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران در تشییع پیکر پاک سپهبد شهید سلیمانی حماسه ای خلق کردند که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند، بیان داشت: این مردم عاشق و دلداده انقلاب بوده و تا پای جان برای انقلاب اسلامی می ایستند.

حجت الاسلام قائمی با اشاره به این که انتخابات صحنه وحدت و همبستگی مردم در دفاع از انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: به طور حتم ملت با بصیرت ایران اسلامی در دوم اسفند ماه نشان خواهند داد در دفاع از انقلاب از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران علیرغم فشارهای اقتصادی و معیشتی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید پیمان کردند، بیان داشت: دوم اسفند ماه نیز صحنه تجلی اقتدار ملت ایران در دفاع از اصل انقلاب خواهد بود.

معاون حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با تأکید براین که مردم در انتخابات به شاخص های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری توجه کنند، خاطرنشان کرد: باید افرادی را به عنوان نماینده به خانه ملت بفرستیم که دارای آن شاخص ها باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha