جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه علمیه عصمتیه بابل

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران عصمتیه بابل گفت: مجلس یکی از مهم ترین مراکز تصمیم سازی در نظام جمهوری اسلامی است که تصمیمات نمایندگان آن نقش تعیین کننده ای در آینده کشور دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم زیرک فطرت در گفت و گویی به مناسبت ایام انتخابات، گفت: اعتقاد ما این است که انقلاب اسلامی، مقدمه ظهور حضرت حجت(عج) است، بنابراین تمام فعالیت های ما باید در راستای رسیدن به این مقصود باشد.

مدیر مدرسه علمیه عصمتیه بابل تصریح کرد: خیر و شر یک کشور در گرو تصمیمات نمایندگان مجلس است؛ از این رو رای و انتخاب ما نقش تعیین کننده ای در سرنوشت کشور دارد.

وی اظهار کرد: در کلام معصومین، به خصوص امام علی(ع) شاخصه هایی برای کارگزاران نظام اسلامی بیان شده که شامل عدالت، شجاعت، مردم شناس بودن و غیره است.

مدیر مدرسه علمیه عصمتیه بابل افزود: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، شهرت داشتن دلیل بر اصلح بودن نیست و بر مکلفین واجب است با تحقیق و آگاهی از صلاحیت های افراد، به فرد اصلح رأی دهند.

وی افزود: با توجه به روایات ائمه اطهار(ع)، «من اصبح و لا یهتم بامورالمسلمین لیس بمسلم»، وظیفه رسیدگی به امور مسلمانان فقط وظیفه مردان نیست و چه بسا زنانی که بیشتر و بهتر از مردان در این زمینه موفق هستند.

خانم زیرک خاطرنشان کرد: شرکت پرشور در انتخابات وظیفه آحاد مردم است و قطعا تأثیر بسزائی در امنیت کشور دارد و موجب شادی دوستداران و خنثی شدن نقشه های دشمنان می شود.

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha