جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر کل بنیاد شهید قم

حوزه/ ​مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: طرح فجر آفرینان، دیدار با ۲۶۰نفر از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان انقلاب از ۲۲ بهمن در قم آغاز شده است .

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت الاسلام حسن هنرمند گفت: در قالب این طرح دیدار از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان زندانهای طاغوت با حضور مدیران و روسای مناطق بنیاد تا ۲۲ اسفند ادامه دارد.
وی ادامه داد: تکریم و تجلیل از مقام شامخ خانواده معظم شهدای انقلاب، جانبازان و آزادگان سرافرازی که در راستای دفاع از اسلام و ارزشهای الهی توسط رژیم منحوس پهلوی در زندان های طاغوت زیر شکنجه قرار گرفتند و با پیروزی انقلاب و بهار آزادی، به مقام آزادگی نایل آمدند از اهداف این دیدار است.

مدیر کل بنیاد شهید قم اضافه کرد: در این راستا دیدار از ۱۰۰ خانواده معظم شهید انقلاب و ۱۶۰ نفر از جانبازان و آزادگان دوران انقلاب در حال انجام است.

حجت الاسلام هنرمند افزود: در طول سال به مناسبت های مختلف طرح های گوناگونی برای دیدار از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در نظر گرفته شده است که از آن جمله دولت عشق در هفته دولت، طرح دیدار در هفته دفاع مقدس، ماه مبارک رمضان، شهدای منا، مدافع حرم، شهدای حج و... انجام می شود.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha