جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباس عربیان-مدیر حوزه علمیه کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: مجلس محل قانونگذاری است و همه آن را به عنوان قوه مقننه می شناسیم، لذا وقتی کاندیدایی در بحث تبلیغات از خطوط قرمز رد می شود بی شک فردا در کسوت نماینده مجلس می تواند زیان های بسیاری بر پیکره جامعه وارد نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، صبح امروز در نشستی با معاونان و اساتید حوزه علمیه استان کردستان، اظهار داشت: نباید انتخابات را مسئله ای پیش پا افتاده قلمداد کرد، بلکه انتخابات به صورت مستقیم بر سرنوشت همه ما تاثیر دارد، خواه این تصمیم و انتخابات درست باشد، خواه نادرست.

این استاد حوزه  ادامه داد: با این وجود باید همه سعی کنیم که در انتخاب خود به ویژه  در انتخابات دوم اسفند جاری، افرادی موجه، انقلابی، پاک دست و... را به عنوان کاندیدای مورد نظر و اصلح خود انتخاب کنیم تا ان شاءالله مجلسی تحولگرا و پویا داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان با انتقاد از رفتار انتخاباتی و تبلیغاتی برخی از کاندیداهای مجلس، عنوان داشت: مجلس محل قانونگذاری است و همه آن را به عنوان قوه مقننه می شناسیم، لذا وقتی کاندیدایی در بحث تبلیغات از خطوط قرمز رد می شود بی شک فردا در کسوت نماینده مجلس می تواند زیان های بسیاری بر پیکره جامعه وارد نماید.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان اظهار کرد: همه ما به عنوان یک ایرانی و نیز به عنوان وظیفه شرعی و ملی خود باید در این انتخابات حضوری فعال، هوشمندانه و بابصیرت داشته باشیم و نامزدهای اصلح را روانه مجلس نماییم.

مدیر حوزه علمیه کردستان ادامه داد: اصل مهم برای یک نماینده مجلس، داشتن روحیه مردمی، انقلابی، ولایتمداری و مطالبه گری است، لذا اگر این صفات در یک نماینده مجلس یکجا وجود داشته باشد، مجلس ما مجلسی کارآمد و موفق خواهد بود و بسیاری از مشکلات امروز جامعه را به راحتی حل خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha