شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه قزوین گفت: ملت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات به دشمنان و بدخواهان این نظام نشان خواهند داد که ملت بصیر، هوشیار و همیشه در صحنه ایران همواره از آرمان ها و ارزش های انقلاب دفاع خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا شامگاه ۲۹ بهمن ماه در جمع  اساتید حوزه قزوین، در سالن اجتماعات مدرسه علمیه سردارین، گفت: مردم با مشارکت حداکثری خود در انتخابات پیش رو دشمنان را مأیوس خواهند کرد و با حضورشان زنده بودن روحیه انقلابی در آحاد مردم را به جهانیان نمایش خواهند داد.

وی افزود: ملت ایران آزمون بزرگی در پیش‌رو دارد، ان شاءالله از این آزمون نیز سربلند و سرافراز بیرون خواهند آمد و با حضور پرشور خود به دشمنان و بدخواهان این نظام نشان خواهند داد که ملت بصیر، هوشیار و همیشه در صحنه ایران همواره از آرمان ها و ارزش های انقلاب دفاع خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: اصل انتخابات، نشانه عزت اسلام و نظام مقدس اسلامی است و انتخابات پرشور، وسیله ای برای اثبات این است که این نظام، نظامی مقتدر و برگرفته از دل مردم است.

اساتید قبل از تدریس مطالعه کافی داشته باشند

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا با اشاره به تأثیر پیش مطالعه اساتید قبل از تدریس بر افزایش بازدهی کلاس های درسی، بیان کرد: اساتید مدارس علمیه قزوین باید قبل از تدریس، حتما مطالعه عمیق پیرامون آن مطلب داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در تلاش هستیم که کارگاهای آموزشی برای ارتقای سطح علمی اساتید حوزه در سطح مدارس علمیه استان داشته باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha