پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حمید جلالی معاونت تهذیب مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه گفت: مردم انقلابی به رغم وجود مشکلات، به کوری چشم دشمنان با مشارکت سیاسی خود در پای صندوق های رأی، یوم الله دیگری را خلق کنند.

حجت الاسلام حمید جلالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق های رأی جهت انتخاب افراد اصلح و انقلابی، گفت: همچنان که مردم انقلابی در آزمون راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور حداکثری خود چشم جهانیان را خیره کردند، بار دیگر با همان روحیه وفاداری و انقلابی، یوم الله دیگری را در دوم اسفندماه رقم خواهند زد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه با اشاره به آیه ۱۱ سوره مبارکه رعد که می فرماید «...إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم...»، اظهار داشت: همچنان که در یوم الله ۲۲ بهمن دشمن را ناامید کردیم و سرنوشت تصمیم او را نسبت به نظام اسلامی تغییر دادیم، باید برای تشکیل مجلسی قوی و انقلابی در راستای اوضاع بهتر کشور و رفاه مردم قدم برداریم.

وی تصریح کرد: آزمون دوم اسفندماه با حضور مردم انقلابی مهر تأییدی است بر کارنامه پرافتخار ۴ دهه زحمات نظام اسلامی و شکل دهی سرنوشتی درخشان تر که مصونیت نظام اسلامی را در برابر خطرات و طمع ورزی های دشمنان، به دنبال دارد.

حجت الاسلام جلالی اظهار کرد: جهت تقویت نظام اسلامی در تمام شئون حکومتی، عمل به فرامین مقام معظم رهبری در «بیانیه گام دوم» و ارتقاء نعمت امنیت، زمام امور کشور را به دست افراد صالح و انقلابی بسپاریم.

وی ادامه داد: با توجه به اوضاع جهانی و حوادث مهم در غرب آسیا، مشارکت پرشور و حد اکثری مردم انقلابی در انتخابات دوم اسفند، چشم طمع دشمنان را از ایران اسلامی دور خواهد کرد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه با بیان اینکه مشارکت در انتخابات باید مثل حضور در روز ۲۲ بهمن باشد، ادامه داد: مردم انقلابی به رغم وجود مشکلات اقتصادی، بیکاری، به کوری چشم دشمنان با مشارکت سیاسی خود به پای صندوق رأی، یوم الله دیگری را خلق خواهند کرد.

حجت الاسلام جلالی گفت: بعد از پشت سر نهادن ۴ دهه از حیات با برکت انقلاب اسلامی و ورود به دهه پنجم، دشمنان در انتخابات نظاره گر وفاداری یا دلسردی مردم نسبت به مواضع و آرمانها و دستاوردهای انقلاب هستند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه خاطرنشان کرد: به رغم شیطنت های رسانه ای استکبار جهانی با هزینه دلارهای نفتی، مشارکت چشمگیر مردم در انتخابات مختلف، مظهر مردم سالاری دینی در کشور ماست.

وی اظهار داشت: امنیت انتخابات در مُلک سلیمانی را مدیون «مالک اشتر ولایت» می دانیم که با خون مطهرش، مایه وحدت، انسجام ملی، آشکار شدن ماهیت واقعی شیطان بزرگ و انگیزه مضاعف در پای صندوق رأی شد.

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه شرط اول در انتخابات، مشارکت حداکثری و سپس انتخاب نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی و اهداف متعالی «بیانیه گام دوم» باشند، اظهار داشت: تذکرات راهگشا و قابل اطمینان امامین انقلاب در خصوص انتخاب افرادی مؤمن و طرفدار عدالت، دارای روحیه جهادی، ظلم ستیز، اهل ساده زیستی، بی اعتنا به زخارف دنیا، بهترین شاخص در حماسه دوم اسفند خواهد بود.

وی گفت: نکند کسانی را انتخاب کنیم که به خاطر عدم پایبندی به آرمانهای انقلاب اسلامی در آینده مثل برخی نمایندگان ادوار گذشته باشند که مزدور، نوکر و یا کُلفت دشمن شدند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه در پایان اظهار داشت: از خداوند می خواهیم ادامه دهنده راه امام(ره) و شهدای والامقام باشیم و با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری، بتوانیم در این آزمون بزرگ هم با موفقیت و سربلندی بیرون بیاییم.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha