شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مطهری اصل

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل گفت: کاندیداهای مجلس را با شاخص هایی که حضرت آقا بیان فرموده اند، بررسی کنید و براساس مواضع شجاعانه، صریح، انقلابی و مومنانه ای که داشته اند، افراد را برای ورود به مجلس شورای اسلامی انتخاب کنید.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل، مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در تبریز، گفت: مشکلات کشور ربطی به اسلام، انقلاب و ولایت ندارد، بلکه ناشی از انتخاب های اشتباه ماست، به همین دلیل طلاب و روحانیون وظیفه دارند معیارهای انتخاب اصلح براساس دیدگاه مقام معظم رهبری، را برای مردم تبیین کنند.

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی به وظایف طلاب و روحانیون در انتخابات در کلام امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: تحقیق برای آشنایی با کاندیداها، تشویق مردم به شرکت در انتخابات و معرفی اصلح از وظایف روحانیون است.

وی، عقل و خردمندی، مردمداری، تقوا، توانمندی و علم را از ویژگی ها کاندیدای اصلح عنوان کرد و گفت: کاندیداهای مجلس را با شاخص هایی که حضرت آقا بیان فرموده اند، بررسی کنید و براساس مواضع شجاعانه، صریح، انقلابی و مومنانه ای که داشته اند، افراد را برای ورود به مجلس شورای اسلامی انتخاب کنید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha