پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
انتخابات

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان گفت:‌حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات دوم اسفندماه می‌تواند برای مقابله با توطئه‌ دشمنان بسیار اثرگذار باشد و عامل مهمی در ناامیدی و یأس دشمن در به ثمر نشستن فتنه‌ها و توطئه‌هایش محسوب شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا بهرامی با اشاره به اینکه در آستانه رویدادی سرنوشت ساز برای ملت و کشور ایران اسلامی هستیم، افزود: دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در روز دوم اسفندماه پیش روی ملت عزیز ایران قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمنان با تمام دستگاه های تبلیغاتی و رسانه‌ای خود مشغول به فعالیت هستند تا مردم را از انجام ماموریت مهم حضور در انتخابات بازدارند، افزود: دشمنان در تلاشند تا مردم را از حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی باز دارند و همچنین از سوی دیگر تلاش می کنند تا گزینه‌های اشتباه و ناصواب را برای انتخاب به مردم معرفی کنند.

وی اضافه کرد: ملت انقلابی و متدین ایران اسلامی ثابت کرده است که در میدان دشمن بازی نخواهند کرد و اجازه نخواهند داد بوق های تبلیغاتی دشمنان صندوق‌های رأی را خالی از رأی مردم بگذارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان ادامه داد: ملت ایران ملاک‌ و شاخصه های معقول و مشروع برای انتخاب اصلح را در نظر دارند و هرکسی به اندازه خود تلاش می‌کند تا با شناخت صحیح از نامزدهای انتخاباتی رأی اصلح را به صندوق بیاندازد.

وی یادآور شد: امسال در آستانه برگزاری انتخابات، شاهد اوج کینه توزی و عداوت دشمنان و صف کشی صریح و آشکار استکبار جهانی در مقابل جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی افزود: شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، افزایش تحریم‌های ظالمانه و ضد انسانی، تهدیدهای مکرر مردم و کشور، تلاش برای عملیات‌ خرابکارانه درون خاک ایران و توطئه‌های گسترده دیگر که از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود برنامه ریزی و اجرا می شوند، نشان دهنده به اوج رسیدن عرصه تقابل انقلاب اسلامی ایران با دشمنان اسلام و مسلمین است.

حجت الاسلام والمسملمین بهرامی ضمن تقدیر از حضور مردم شریف ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف از جمله راهپیمایی 22 بهمن ماه، برای حضوری پرشور، آگاهانه و دشمن شکن در راستای اهداف بلند انقلاب اسلامی تاکید کرد و از اقشار مختلف جامعه به ویژه طلاب، اساتید، روحانیون، علما و فضلای حوزه‌های علمیه دعوت کرد تا بار دیگر صحنه‌ای شگفت از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را، در معرض دید جهانیان قرار دهند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha