جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب گفت: نماینده ای که بر روی صندلی مجلس می‌نشیند باید به خاطر داشته باشد که آن صندلی بر روی خون‌های پاک شهدا استوار است و خود را مدیون امام(ره) و ولایت بداند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، ظهر امروز در گردهمایی طلاب، فضلا و علمای همدانی مقیم قم که در دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در قم برگزار شد، با تأکید بر اهمیت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: انتخابات به عنوان رکن اصلی مردم سالاری دینی، از موضوعاتی است که طلاب باید در تبیین و تشریح آن در جامعه و در بین مردم به صورت ویژه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ویژگی‌های نماینده اصلح را به خوبی تشریح کرده‌اند، ابراز داشت: همه ما امروز وظیفه داریم تا برای برگزاری انتخاباتی باشکوه تلاش و مردم را برای حضور حداکثری در آن تشوق کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان همدان با اشاره به اهداف برگزاری گردهمایی طلاب همدانی مقیم قم، یادآور شد: از اصلی ترین اهداف برگزاری سلسله نشست‌های طلاب و فضلای همدانی مقیم قم، حفظ روحیه انقلابی در بین طلاب است.

وی در ادامه افزود: امروز زیر نظر حجت الاسلام والمسلمین گرجی یکی از فضلای همدانی حوزه علمیه قم، گروه نخبگانی متشکل از ۳ هزار طلبه جهادی تشکیل شده است و در این ایام با حضور داوطلبانه در روستاها و مناطق مختلف، به تبیین اهمیت انتخابات و اصل جریان شرکت در انتخابات می‌پردازند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر تشییع پیکر شهید سلیمانی و حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را دو رفراندم بزرگ کشور معرفی کرد و گفت: باید از نماینده ولی فقیه در استان همدان و از سایر مسئولان نیز به دلیل دعوت و حضور در کنار مردم در هوای بسیار سرد همدان تشکر کنیم.

وی تصریح کرد: حضور مردم مسیر کشور را مشخص کرد و با وجود آنکه عده ای در این شرایط باز هم حرف از مذاکره با آمریکا می‌زدند، ملت ایران نشان داد که راه ما، راه جهاد و خط سرخ اهل بیت(ع) است.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب با بیان اینکه در گام دوم انقلاب وظیفه سنگینی بر دوش ما قرار دارد، اظهار داشت: امروز با وجود شرایط حساس موجود، لزوم یک مرکز تصمیم گیری قوی، بسیار احساس می شود و لذا مردم با حضور خود در انتخابات، با انتخابی دقیق، زمینه‌های ایجاد مجلسی قوی را رقم خواهند زد.

وی خطاب به نمایندگان مجلس یادآور شد: نماینده ای که بر روی صندلی مجلس می‌نشیند باید به خاطر داشته باشد که آن صندلی بر روی خون‌های پاک شهدا استوار است و خود را مدیون امام(ره) و ولایت بداند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha