سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران

حوزه/ مدیر کل آموزش و پرورش مازندران همچنین از فعالیت ۳۲ گروه تبلیغی در سطح مدارس استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، سعدی پور، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران امروز در جلسه کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان، این همکاری و تعامل مشترک را بسیار مثبت ارزیابی کرد.

وی با تأکید براین که باید از ظرفیت مدارس علمیه در جهت ترویج معارف دینی در سطح مدارس بیشتر بهره گرفته شود، افزود: حوزه های علمیه ظرفیت علمی، دینی و تبلیغی مناسبی در جهت همراهی و تعامل مشترک با دستگاه تعلیم و تربیت هستند.

سعدی پور از فعالیت طلاب وظیفه در مدارس بیش از ۶۵۰ دانش آموز در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش ما فراهم کردن بسترهای لازم به منظور بهره گیری مناسب مدارس و دانش آموزان از ظرفیت طلاب و روحانیان است.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران همچنین از فعالیت ۳۲ گروه تبلیغی در سطح مدارس استان خبر داد و گفت: حضور این گروه های تبلیغی با هماهنگی و همکاری معاونت تبلیغ حوزه های علمیه صورت می گیرد.

وی در ادامه سخنان خود همچنین به اجرای طرح «پیوند مسجد و مدرسه» در سطح استان اشاره کرد و افزود: این طرح در مدارسی که در جوار مساجد واقع شده اند، برگزار می شود.

سعدی پور با اشاره به این که تاکنون نشست های متعددی با حضور مدیران مدارس علمیه خواهران و برادران استان به منظور تحکیم برنامه ها و فعالیت حوزه و آموزش و پرورش صورت گرفته است، بیان داشت: از همه ظرفیت های موجود به منظور تقویت فعالیت های حوزه و آموزش و پرورش استفاده خواهیم کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در ادامه سخنان خود از برگزاری طرح حفظ سی جزء قرآن کریم در سطح مدارس خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح ها با حمایت و همکاری فعالین فرهنگی و خیرین برگزار شده است.

وی با بیان این که همه برنامه های فرهنگی، دینی و تبلیغی ما همسو با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، بیان داشت: همه توان خود را به منظور ارتقاء مسائل تربیتی و همکاری بیشتر با حوزه های علمیه به کار خواهیم گرفت.

سعدی پور در بخش دیگری از سخنان خود، انتخابات را تجلی حضور ملت در دفاع از انقلاب دانست و گفت: ان شاءالله ملت ایران با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رأی دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha