شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سالک

حوزه/ عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: طلاب باید در پاسخ گویی به شبهات فضای مجازی قهّار باشند و بدانند که منبر جای خود را عوض کرده است و امروز جوانان در فضای مجازی پای منبر نشسته اند که می توان از همین طریق بسیاری از آسیب های اجتماعی را برطرف کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک کاشانی، در جمع اساتید، طلاب و مبلغان مدرسه علمیه خواهران زهرائیه نجف آباد، انقلاب اسلامی ایران را امانت الهی دانست و گفت: این امانت دارای سه رکن است؛ وجود رهبری، قرآن و عترت، و مردم سه رکن اصلی امانت الهی را تشکیل می دهند که پیوند این سه ضلع، باعث می شود صف محکمی را در مقابل استکبار و شیطان بزرگ تشکیل شود؛ که در طول این چهل سال خودنمایی ها و دستاوردهای بی شماری را به همراه داشته است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به استقرار مکتب اسلام ناب به واسطه جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان، اشاره و اظهار کرد: امروز، دشمن نمی تواند فلسفه وجودی قرآن و عترت قرآن که اسلام ناب است را نادیده بگیرد و ناچار است تسلیم این حرکت شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: پدیده حکومت اسلامی تجلی انسجام مردم و قرآن و انطباق آن با هدایت های رهبری که این پدیده چهل ساله در کنار حکومت های دیکتاتوری، حزبی، کودتایی، سلطنتی، مارکسیستی و ... در جهان مستقر و الگو شده است.

وی به قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در بعد نظامی اشاره و تصریح کرد: امروز اسرائیل غاصب زیر شلیک موشک های ما است و اعتراف دشمن به اینکه می دانند ایران توان نابودی اسراییل را دارد نشان از ضعف استکبار و دشمن و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

سالک در ادامه افزود: قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی در سطح جهانی به نمایش گذاشته شده است؛ یعنی تعبیر دشمن این است که امپراتوری اسلامی در حال تشکیل است. امّا ما معتقد هستیم که در حال الگوسازی برای گسترش اسلام در سطح جهانی هستیم؛ جهت ظهور حکومت عدل الهی به سرپرستی حضرت حجت بن الحسن عسگری عجل الله تعالی فرجه الشریف.

سالک کاشانی به رسالت مبارزاتی طلاب اشاره کرد و تصریح کرد: رسالت امروز ما دشمن شناسی است و طلاب باید در پاسخ گویی به شبهات فضای مجازی قهّار باشند و بدانند که منبر جای خود را عوض کرده است و امروز جوانان در فضای مجازی پای منبر نشسته اند که می توان از همین طریق بسیاری از آسیب های اجتماعی را برطرف کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha