جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
photo_۲۰۲۰-۰۲-۱۹_۰۰-۵۰-۳۹.jpg

حوزه/ تعدادی از جوانان اهوازی در اقدامی خودجوش، اقدام به نذر صلوات و خواندن نماز جعفر طیار برای روی کار آمدن مجلسی قوی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، تنها یک روز به انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی مانده و با پایان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی نیز، فضای شهر، آماده برگزاری یک رویداد مهم تاریخی است.

رویدادی که می‌تواند ۴ سال آینده ایران را آماده بهترین فرصت‌ها یا بیشترین تهدیدها کند. رویدادی که به تعبیر مقام معظم رهبری «تأثیری که انتخابات می‌گذارد فقط این نیست که در دوره‌ی چهارساله‌ی این مجلس تأثیر می‌گذارد، بلکه تأثیرهای بلند مدّت می‌گذارد؛ برای خاطر اینکه این نمایندگانی که شما می‌فرستید مجلس، ممکن است یک تصمیم‌هایی بگیرند، قوانینی را تصویب کنند که تا سال‌ها اثرش ادامه داشته باشد.»

در همین راستا، جوانان انقلابی اهواز علاوه بر تبلیغ میدانی برای معرفی شاخص‌ها و ملاک‌های نماینده اصلح، در حرکتی خودجوش و برآمده از متن روایات دینی، اقدام به نذر سیاسی کردند؛ بدین ترتیب که با راه‌اندازی پویش‌هایی در فضای مجازی از مردم دعوت به نذر صلوات و خواندن نماز جعفر طیار یا یک روز روزه مستحبی کردند.

با این امید که إن‌شاءالله تبلیغ آن‌ها مؤثر واقع شده باشد و مردم بتوانند بهترین فرد اصلح، انقلابی و دغدغه‌مند را راهی بهارستان کنند.

بر اساس این گزارش، شما مخاطبین ارجمند نیز می توانید با ورود به این صفحه، در این نذر سیاسی، شرکت کنید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha