چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بازدید آیت الله موسوی جزایری از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ آیت الله موسوی جزایری، در پاسخ به این سؤال که «منظور حضرت‌عالی از این جمله؛ (در شأن روحانیت نیست که نمایندگانی جهت حمایت، معرفی و برای آن‌ها تبلیغ کنند) چه بود؟»، گفت: منظور من، روحانیون محوری مانند امامان جمعه، نمایندگان ولی‌فقیه و بزرگان حوزه علمیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، چندی پیش آیت الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در جمع حوزویان اهوازی اعلام کرده بود که «در شأن روحانیت نیست که نمایندگانی جهت حمایت، معرفی و برای آن‌ها تبلیغ کنند».

این سخن آیت الله جزایری، بازتاب فراوانی در میان مخاطبین سخن یعنی طلاب و روحانیون داشت، تا جایی که حواشی مختلفی در برخی محافل، کانال‌ها و صفحات مجازی ایجاد کرد.

در این راستا برای شرح بیشتر آن جمله، به سراغ وی رفتیم تا توضیحات کامل‌تری در این خصوص به ما ارائه کند.

آیت الله موسوی جزایری، در پاسخ به این سؤال که «منظور حضرت‌عالی از آن جمله چه بود؟»، گفت: منظور من، روحانیون محوری مانند امامان جمعه، نمایندگان ولی‌فقیه و بزرگان حوزه علمیه بود؛ زیرا آن‌ها همچنان باید محور وحدت در مناطق خود بمانند و سایه پدری آنان بر سر همه گسترده باشد.

وی همچنین تصریح کرد: اگر در شهری تعدادی کاندیدای ذی‌صلاح باشند و روحانی محل یکی از آن‌ها را علم کند، قهرا باعث کدورت تمام طرفداران آنان خواهد شد و انشقاقی به عمل می‌آید؛ این هزینه زیادی است برای روحانی که محور وحدت و پدر منطقه است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha