پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مجلس شورای اسلامی

حوزه/ مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول در بیانیه ای آورده است؛ پیروز واقعی این میدان مردم شریف و همیشه درصحنه خواهند بود و بر همه آحاد مردم متدین لازم است که با همدلی بیشتر رفاقت‌ها را جایگزین رقابت‌ها کرده و منتخب محترم مردم را حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی(ره) دزفول با صدور بیانیه‌ای ضمن تأکید بر منویات مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، بر رعایت اخلاق و موازین شرعی و پرهیز از هرگونه تخریب و تضعیف در تبلیغ و نیز رعایت حرمت و احترام شخصیت‌های حقیقی و اشخاص حقوقی و توجه به شأن و جایگاه علمی و اجتماعی این سرمایه‌های گران‌قیمت تأکید شده است.

بر اساس این گزارش، متن این بیانیه به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

«الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَکَفَی بِاللَّهِ حَسِیبًا»

خدای منان را سپاسگزاریم که نعمت انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران ارزانی داشت. انقلابی که ایران عزیز را در همه عرصه‌ها سربلند کرده است.

مردم‌سالاری دینی که نماد مهم انقلاب اسلامی است در قالب انتخابات جلوه ویژه‌ای به خود گرفته است.

انتخاباتی که رهبر فرزانه انقلاب پیرامون آن می‌فرمایند: «انتخابات و رأی دادن وظیفه شرعی، ملی و انقلابی آحاد مردم برای دخالت در سرنوشت کشورشان است.» (۲۹/۱۱/۹۸)

مردم متدین و ولایتمدار و فهیم شهرستان دزفول؛

اکنون که ما در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستیم، بر خود لازم می‌دانیم نکاتی را یادآور شویم:

۱- حضور حداکثری مردم شریف و فهیم دزفول پای صندوق‌های رأی مایه یأس دشمنان این مرزوبوم است.

۲- رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری در انتخاب نماینده اصلح مورد تأکید فراوان است.

۳- رعایت اخلاق و موازین شرعی و پرهیز از هرگونه تخریب و تضعیف در تبلیغ و ترویج سوابق و برنامه‌های کاندیداهای محترم مورد سفارش است.

۴- فردای انتخابات، پیروز واقعی این میدان مردم شریف و همیشه درصحنه دزفول خواهند بود و بر همه آحاد مردم متدین لازم است که با همدلی بیشتر رفاقت‌ها را جایگزین رقابت‌ها کرده و منتخب محترم مردم را حمایت کنند.

۵- رعایت حرمت و احترام شخصیت‌های حقیقی و اشخاص حقوقی و توجه به شأن و جایگاه علمی و اجتماعی این سرمایه‌های گران‌قیمت بر همه ما فرض است و وارد نمودن هرگونه خدشه‌ای، گناهی نابخشودنی خواهد بود.

۶- تأکید بر انجام مسئولیت دقیق اجرایی و نظارتی مسئولین و برخورد قانونی، قاطع و متناسب با تخلف را خواستاریم.

در پایان از خداوند منان طلب می‌کنیم که ما را در پاسداشت خون شهیدانمان و اطاعت از منویات رهبری و اتحاد و همدلی توفیق عنایت فرماید.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ

مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی(ره) دزفول

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha